تشریح روند دریافت و تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی+جزئیات

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، مراحل دریافت و یا تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مهدی افشین‌فر اظهار کرد: با توجه به رشد چند برابری درخواست گذرنامه نسبت به سال‌های گذشته و افزایش ترافیک کاری، زائران از موکول کردن دریافت یا تمدید گذرنامه به روزهای آخر منتهی به اربعین حسینی خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار (پلیس من)، متقاضیان گذرنامه جهت پیگیری اخذ گذرنامه و آگاهی از مراحل صدور و دریافت بارکد پستی نسبت به نصب نرم‌افزار مذکور اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین جهت پرداخت عوارض خروج از کشور با ورود به نرم افزار موردنظر و با انتخاب نوع سفر هوایی یا زمینی نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل جدید پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، متقاضیان جهت دریافت گذرنامه ملزم به احراز هویت و ارائه عکس بیومتریک می‌باشند که تمام مراحل فوق در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌گیرد.

سرهنگ افشین‌فر اضافه کرد: شهروندان در صورت فقدان گذرنامه و جهت جلوگیری از سوءاستفاده از مدارک مسافرتی خود سریعاً از طریق نرم‌افزار پلیس من نسبت به ثبت فقدان اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 597355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.