برگزاری تور رسانه‌ای شهرداری سمنان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان از برگزاری تور رسانه‌ای و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری برای خبرنگاران و اصحاب رسانه خبر داد.

علی‌اکبر بنی‌اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید خبرنگاران پروژه‌های عمرانی شهرداری سمنان اظهار کرد: این تور رسانه‌ای با هدف اطلاع‌رسانی خبرنگاران رسانه‌ها و شهروندان از پروژه‌های عمرانی شهرداری و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها برگزار شد.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند و با ابزار رسانه، ضمن پیگیری مشکلات جامعه می‌توانند موجبات تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم بیاورند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی خبرنگاران با فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری، تور رسانه‌ای با حضور تعدادی از خبرنگاران، مدیر پروژه‌های عمرانی شهرداری و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان شهرداری برگزار شد. در این برنامه خبرنگاران از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌دار شهرداری سمنان قرار گرفتند.

وی نقش اصحاب رسانه را در تحول و پیشرفت شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع‌رسانی مؤثر و بیان واقعیت‌ها به شهروندان و فرهنگ‌سازی، اهمیت کار اهالی رسانه را در شهر روشن می‌کند.

به گزارش ایمنا، نمایندگان خبرگزاری‌ها و خبرنگاران در این تور رسانه‌ای از تصفیه خانه فاضلاب شهری، تقاطع غیرهمسطح شهید حاجی سلطانی (پل روزیه)، تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن (ع) و سامانه‌های سمنان من و معراج بازدید کردند.

کد خبر 597278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.