اصلاح طرح جامع و طرح تفصیلی شهر فیروزکوه در دستور کار است

نماینده شورای اسلامی شهرستان فیروزکوه در شورای اسلامی استان تهران گفت: یکی از خواسته‌های شهروندان اصلاح طرح تفصیلی است، طرح جامع سال ۸۶ مصوب شد و اشکالاتی داشت که طرح تفصیلی فعلی نیز بر اساس آن تصویب شد و نیازمند اصلاح است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر فیروزکوه، نیما اظهار کرد: در دوره ششم شورای شهر اصلاح طرح جامع و طرح تفصیلی در دستور کار است، افزایش بافت‌ها یکی دیگر از مواردی است که پیگیر آن هستیم و اصلاحات توسط واحد شهرسازی شهرداری تهیه و اسناد آن در قالب ۱۰۸ مورد به مشاور ابلاغ شد که اکنون طرح جامع در حال اصلاح است و پس از آن نیز طرح تفصیلی اصلاح خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت آسفالت نامناسب شهر، ادامه داد: حفاری‌های متعدد به ویژه در محور ۴۵ متری و سطح شهر وضعیت نامناسبی در آسفالت ایجاد کرده است و تسریع بخشی در لکه گیری و ساماندهی وضعیت آسفالت شهر ضرورت دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان تهران با اشاره به مطالبات شهروندان، گفت: شهربازی فیروزکوه یکی از مطالبات شهروندان است که به دلیل استاندارد نبودن در دوره چهارم شورا فعالیت آن متوقف شده است و با رفع مشکلات حقوقی در دوره کنونی با توجه به شرایط موجود فعالیت آن به صرفه نیست و باید شهربازی روباز به سرپوشیده تغییر کند، فراخوان سرمایه‌گذار برای اصلاح وضع موجود و سرمایه‌گذاری در این طرح انجام شده تا با مشارکت سرمایه‌گذاران این شهربازی فعال شود.

وی تصریح کرد: در طراحی مجتمع گردشگری خلیج فارس، احداث پارک بانوان و بسیاری از مطالبات شهروندان در این مجموعه دیده شده و با جذب اعتبار لازم عملیات اجرایی فاز یک این پارک اجرایی خواهد شد.

کد خبر 597248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.