دادستانی به موضوع نمایشگاه بین‌المللی تهران ورود کند

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساکنان محدوده خیابان سئول اعتراضات بسیار زیادی را در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ به شورای اسلامی شهر ارسال کرده اند و خواستار ورود دادستان کل کشور به موضوع برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی تهران هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: موضوع نمایشگاه بین‌المللی تهران که در خیابان سئول و اتوبان چمران واقع شده است، مشکلات بسیاری را برای شهروندان مخصوصاً شهروندان ساکن آن محدوده به وجود آورده است.

وی ادامه داد: شبکه بزرگراهی و شریان تردد خودروها به یکدیگر متصل است و وقتی که یک مکان دچار مشکل می‌شود به سایر مکان‌های شهر نیز سرایت می‌یابد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساکنان محدوده خیابان سئول اعتراضات بسیار زیادی را در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ به شورای شهر ارسال کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه منجر به وقوع مشکلاتی شده و شهروندان در حوزه دسترسی به بیمارستان و آمبولانس در مواقع ضروری با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دسترسی اورژانس به شهروندان را کم می‌کند و حتی جان شهروندان آن منطقه نیز به خطر می‌افتد، خاطرنشان کرد: تسهیل در رفت و آمد ساکنان خیابان سئول جزو حقوق عامه آنها است اما به واسطه برگزاری نمایشگاهی که در خیابان سئول برگزار می‌شود، این حق از افراد سلب شده و بر همین اساس قوه قضائیه باید به این حوزه ورود کند.

پیرهادی گفت: از دادستان کشور و تهران تقاضا می‌کنم تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

کد خبر 597237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.