درخواست عضو شورای شهر همدان برای تعیین تکلیف وضعیت هتل ندیمی

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از نیمه‌کاره ماندن کار ساخت و تکمیل هتل ندیمی این شهر، خواستار تعیین تکلیف نهایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر همدان، سعید نظری اظهار کرد: هتل نیمه‌کاره ندیمی در مجاورت بوستان مردم سال‌ها به سیما و منظر شهر همدان آسیب زده و علت اصلی بلاتکلیفی این طرح، بی‌توجهی و پیگیری نکردن مالکان است.

وی ادامه داد: این ساختمان نیمه‌کاره که روزگاری قرار بود به یک هتل مجلل تبدیل شود سال‌ها به حال خود رها شده و در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌رود و با وجود جلسات و پیگیری‌های متعدد از سوی مجموعه مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها، هیچ اراده‌ای از طرف مالکان برای تعیین تکلیف آن وجود ندارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه چند ماه قبل جلسه چند ساعته با حضور نماینده مالکان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی، عمرانی، خدمات‌شهری و فرهنگی و گردشگری در این خصوص برگزار شد، گفت: مالکان هیچ توجهی به تصمیمات و توافقات گرفته شده ندارند و همین موضوع باعث شده این طرح با گذشت بیش از دو دهه آن هم در یکی از بهترین نقاط گردشگری شهر همدان بدون استفاده بماند و به سیما و منظر شهری آسیب برساند.

وی تصریح کرد: کار ساخت این هتل به قدری طولانی و فرسایشی شده که حتی موضوعات دیگر شهری را نیز تحت تأثیر قرار داده است تا جایی که برای جذب سرمایه‌گذار به نوعی ضد تبلیغ محسوب می‌شود.

نظری افزود: این آخرین فرصت برای تعیین وضعیت این هتل نیمه‌کاره به مالکان است و درخواست داریم در کوتاه‌ترین زمان وضعیت این طرح را مشخص کنند، چرا که وقت‌کشی در ساخت و تکمیل آن دیگر جایز نیست. ۲۱ سال از شروع به ساخت هتل ندیمی در جوار بوستان بزرگ مردم شهر همدان سپری می‌شود و همچنان نیمه‌کار مانده است.

کد خبر 597229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.