گام‌های پایانی پروژه جاده سیلوی سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از گام‌های نهایی عملیات عمرانی پروژه جاده سیلوی سمنان خبر داد و گفت: اجرای پروژه جاده سیلو از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری و این سازمان است.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز اجرای عملیات آسفالت فینیشری به همت کارکنان کارخانه آسفالت و اکیپ مکانیزه فینیشری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان، اظهار کرد: پیشرفت پروژه جاده سیلو از روز نخست به طور مستمر و مداوم توسط ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سمنان در حال انجام است. این سازمان از ابتدا با تمام امکانات و تجهیزات خود در حال پیشبرد این پروژه مهم بوده است.

وی افزود: اجرای پروژه جاده سیلوی سمنان از اولویت‌ها و مهم‌ترین اهداف سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سمنان است. این سازمان با تمام توان خود و با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی در حال انجام وظیفه است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: دال‌گذاری نهر آب برای انتقال آب کشاورزی در این جاده وعملیات جدول‌گذاری و زیرسازی لاین جنوبی از آخرین اقدامات صورت گرفته این پروژه در روزهای اخیر بوده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده، پروژه جاده سیلوی سمنان با همت و تلاش روزانه کارکنان و ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان در حال آماده شدن برای افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت سال ۱۴۰۱ است.

کد خبر 597207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.