کارکنان شهرداری جانب‌دار مردم باشند

شهردار مشهد گفت: شهرداری یک نهاد اجتماعی است که نقاط تماس آن با مردم زیاد است، لذا انتظار می‌رود کارکنان این مجموعه در تعامل با شهروندان و جانب آن‌ها را داشته باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدالله ارجائی در مراسم تقدیر از کارکنان واحد اجراییات شهرداری مشهد که همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری یک نهاد اجتماعی است که نقاط تماس آن با مردم زیاد است، لذا انتظار دارم کارکنان این مجموعه در تعاملات با مردم، جانب مردم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نقاط تماس شهرداری و نیروی انتظامی با مردم زیاد و فعالیت آن شبانه‌روزی است، افزود: ضرورت وجود دستگاه‌هایی همچون شهرداری زمانی مشخص می‌شود که یکی از عرصه‌های خدمات آن متوقف شود نیروی انتظامی نیز به این شکل است و نمی‌توان حتی چند دقیقه فعالیت آن را متوقف کرد.

شهردار مشهد تصریح کرد: نیروی انتظامی مسئول تأمین امنیت و شهرداری مسئول تأمین رفاه است و این دو به یکدیگر گره خورده است و نمی‌توان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان نیروی انتظامی ایران را با دیگر کشورها مقایسه کرد، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مؤمن، متدین و عاشق شهادت در جایی به غیر از ایران پیدا نمی‌شود، لذا به تک‌تک نیروهای نظامی و انتظامی کشور افتخار می‌کنم و معتقدم هرکسی قدر نیروی انتظامی را نداند، اشتباه بزرگی کرده است.

کد خبر 597186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.