محرومیت‌زدایی دغدغه شورای ششم ارومیه

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه‌های ساخت مراکز درمانی جامع مؤسسه تأمین درمان بسیج استقبال و حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه_ با حضور در جلسه‌ای در راستای تأسیس مراکز خدمات جامع درمانی در مناطق کم‌برخوردار شهر با حضور معاونان حقوقی و اداری و پشتیبانی مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کل کشور، معاونان هماهنگ‌کننده و بهداشت و درمان سپاه شهدا آذربایجان غربی و نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: از دغدغه‌های اساسی شورای ششم شهر پیگیری و ایجاد و ارائه خدمات به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی است تا بر اساس عدالت‌محوری و توزیع متوازن در شهر خدمات ارائه شود.

وی در خصوص توجه شورای ششم شهر به ارائه خدمات درمانی به شهروندان و رفع معضلات این حوزه، ادامه داد: شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه‌های ساخت مراکز درمانی جامع مؤسسه تأمین درمان بسیج استقبال و حمایت می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های دیگر برای ارائه بهتر خدمات درمانی به شهروندان به ویژه در مناطق محروم، گفت: سپاه از نهادهای موفق و فعال در حوزه محرومیت‌زدایی بوده و در این راستا در بسیاری از مناطق شهر ارومیه اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی تصریح کرد: از اولویت‌های شهرداری و اداره املاک شناسایی و مکان‌یابی‌های لازم جهت ارائه لیست به مؤسسه درمانی در راستای تأسیس مراکز درمانی است و این مورد را به طور ویژه پیگیری خواهم کرد تا شاهد احداث مراکز درمانی در شهر به ویژه مناطق محروم باشیم.

کد خبر 597182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.