۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
پاکسازی حریم گلسار

شهردار گلسار گفت: حریم شهر گلسار با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پاکسازی شد.

حمید کیاروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم رسیدگی به سیمای شهر رفع مزاحمت اصناف و حذف موانع مسدودکننده معابر، اظهار کرد: تابلوها و موانع کار گذاشته شده صنوف در پیاده‌روها و خیابان‌ها در طرحی توسط عوامل سد معبر و کنترل نظارت شهرداری جمع‌آوری شد.

وی افزود: نصب انواع تابلوهای غیرمجاز بدون مجوز تراکت، پوستر و اطلاعیه روی دیوارها، مغایر با قوانین است؛ در صورت مشاهده موارد مذکور، شهرداری در راستای وظایف و اختیارات قانونی خود، برخورد قاطع خواهد کرد؛ شهروندانی که نیاز به نصب بنر و موارد مشابه تبلیغات محیطی دارند، می‌توانند با مراجعه به حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری گلسار مجوز لازم را اخذ کنند.

شهردار گلسار خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات استاندار البرز و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در راستای جمع‌آوری خاک و نخاله‌های رها شده در حریم شهر و بهبود محیط‌زیست، عملیات پاکسازی خاک و نخاله‌های رهاشده واقع در حریم با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ساوجبلاغ در دستور کار قرار گرفت و در مرحله اجرا است.

کیاروستا گفت: پاکسازی حریم راه‌ها به‌طورمستمر و در طول سال انجام می‌شود، این اقدام یک نگاه بازدارندگی برای افراد متخلف و حذف محیط‌های نازیبا از سطح شهر را دارد.

به گزارش ایمنا، گلسار شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است. این شهر پیش از این سیف‌آباد نام داشت. گلسار از ادغام روستاهای سیف‌آباد، پل کردان و سیدمحله ایجاد شده است.

کد خبر 597153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.