تلاش برای تکمیل بازسازی پل فولاد

شهردار اهواز با اشاره به تلاش برای بهره‌برداری سریع از پل فولاد گفت: برای کاهش بار ترافیکی در جاده ساحلی، باند کندروی فلکه قوری تا رستوران پالادیوم تکمیل شده است.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سرقت تجهیزات پل ششم (پل فولاد) به دغدغه‌ای برای مدیریت استان و شهر شد، لذا به‌رغم اینکه این پل در محدوده جغرافیایی اهواز نبود، شهرداری اهواز مکلف به ترمیم آن شد.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه بازسازی و جبران خسارت‌های وارد شده به پل فولاد نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان است، افزود: از آنجایی که سازه‌های این پل منحصربه‌فرد است و خط تولید آنها در استان وجود نداشت، بازسازی آن با تأخیر آغاز شد، اما با تلاش‌های صورت گرفته، قطعات تهیه شد و با سرعت در حال جای‌گذاری است.

شهردار اهواز با تاکید بر اینکه عملیات بازسازی پل ششم در دو بخش عمرانی و تکمیل سازه در حال انجام است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، روز دوازدهم مهرماه عملیات بازسازی به پایان خواهد رسید، با این حال در تلاش هستیم زودتر از زمان اعلام شده، پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: مسدود شدن پل فولاد و پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید قربانی، سبب افزایش بار ترافیکی در جاده ساحلی شد، لذا با پیشنهاد شورای اسلامی شهر، شهرداری موظف شد باند کندروی حدفاصل میدان قوری تا رستوران پالادیوم را تکمیل کند که با تلاش کارکنان، ظرف مدت یک ماه به بهره‌برداری رسید و حداکثر تا دو روز آینده علائم ترافیکی آن نیز نصب می‌شود.

کد خبر 597116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.