همایش معاونان عمرانی شهرداری‌ها برگزار می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: همایش معاونان فنی و عمرانی شهرداری‌های کشور آذرماه سال جاری به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

پرویز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نشستی با دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش کمیسیون معاونان فنی و عمرانی شهرداری کلان‌شهرهای ایران که در هر فصل در یکی از کلان‌شهرها برگزار می‌شود بررسی و مقرر شد، این همایش آذرماه سال جاری به میزبانی شهرداری اهواز برگزار شود.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل همایش معاونان فنی و عمرانی شهرداری‌های کشور تبادل نظر، به‌روزرسانی اطلاعات و انتقال آخرین تجربیات کلان‌شهرها در زمینه‌های عمرانی است، افزود: در این همایش ۲۰ نفر از معاونان فنی و عمرانی، ۱۰ نفر از مجمع شهرداران و تعدادی از شهرداران کلان‌شهرها جزو میهمانان و مدعوین هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز تاکید کرد: در همایش معاونان فنی و عمرانی، پس از تبادل نظر در مجمع اصلی بعدازظهر روز اول جلسه کمیته‌ها تشکیل می‌شود و در روز دوم به طور معمول بازدید از شهر و پروژه‌های عمرانی شهری شهرداری صورت خواهد گرفت تا نظرات خود را در مورد پروژه‌های در حال انجام مطرح کنند یا از اقدامات صورت گرفته در این پروژه‌ها تجربه و اطلاعات لازم را کسب و در پروژه‌های شهری به‌کار گیرند.

وی افزود: در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران کمیته‌های تخصصی متعددی وجود دارد که آخرین اقدامات صورت گرفته شهرها در آن بیان می‌شود و خروجی این کمیته‌ها به صورت تخصصی فعال و در این همایش به اشتراک گذاشته می‌شود تا توسط معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرها بررسی شود و مبنای اقدامات بعدی کمیسیون کلان‌شهرهای این مجمع قرار گیرد.

کد خبر 597113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.