خرید جم فری فایر با آیدی و سریع در جمینجا!

بازی فری فایر (Free Fire) بازی اکشن در سبک بتل رویال طراحی شده است که به صورت آنلاین انجام می شود.

جهت افزایش قدرت بازیکن و پیروزی در میدان، باید سلاح، مهمات و کاراکتر خود را تجهیز کنید. بدین منظور باید بوسیله جم (پول اختصاصی در ون برنامه ای) از فروشگاه داخل بازی خرید انجام دهید. برای خرید جم نیز می توانید با مراجعه به سایت معتبر جمینجا، از طریق آیدی خود، بسته جم مورد نظرتان را خریداری کنید و در کمتر از ۳ دقیقه صاحب حسابی پر از الماس شوید. در ادامه به شما روش انجام آن را خواهیم گفت.

چگونه و به چند روش می توان جم فری فایر را به دست آورد؟

مقدار جم (GEM) در فری فایر تنها که دارایی یک بازیکن محسوب می شود این امکان را به او می دهد تا انواع تجهیزات، اسکین، مهمات و … را در اختیار داشته باشد و به اینگونه نسبت به حریفانش برتری کسب کند. شما برای بدست آوردن هر یک باید پول اختصاصی خرج کنید اما سوالی که مطرح می شود این است که: در صورت عدم و یا کمبود جم برای خرید، چگونه و از چه طریقی می توان آن را دریافت نمود؟؟

۱. روش دریافت رایگان جم فری فایر!!

به طورکلی؛ برای به دست آوردن جم Free Fire، تنها دو روش دریافت رایگان و خرید (پرداخت پول واقعی) امکان پذیر است برای دریافت رایگان جم، باید فعالیت هایی انجام دهید نظیر: ماموریت هایی که به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه در بازی طراحی شده را با موفقیت به سرانجام برسانید، از کدهای اسکین که در فضای مجازی نشر داده شده اند و ممکن است معتبر نباشند استفاد کنید، از نرم افزارهای هک که قانونی نیستند استفاده کنید و یا اپلیکیشن های بازی که در آنها جم به رایگان ارائه می شود را نصب کنید.

۲. خرید جم از سایت های معتبر.

از طریق سایت های ارائه دهنده خدمات بازی همچون جمینجا، برای بازی هایی نظیر: فری فایر، کالاف دیوتی، پابجی و کلش رویال، می توانید پول اختصاصی (در هر بازی نام های متفاوتی دارد. برای مثال در فری فایر با نام جم و در کالاف دیوتی سی پی نام دارد) خریداری کنید تا آنچه را که نیاز دارید تا بوسیله آن سطح کیفیت بازی را افزایش دهید و تجهیز کنید مهمات و سلاح تان را و حتی قوی تر کنید شخصیت های بازی را به دست آورید.

خرید جم فری فایر با آیدی و سریع در جمینجا!

روش های خرید جم فری فایر در سایت جمینجا

تحریمات موجود در ایران سبب محدود شدن اکانت های بین المللی شده است. بنابراین نمی توان مستقیماً از سایت اصلی فری فایر (Free Fire) استفاده نمود. برای اینکه بتوان همچنان به بازی ادامه و از امکانات آن نظیر: خرید جم (GEM) و .... بی بهره نماند، باید از سایت های واسطه که به همین منظور ایجاد شده اند، استفاده کرد. یکی از معتبرترین سایت هایی که ۲۴ ساعته پاسخگو سوالات و پشتیبان کاربران است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و در کمترین زمان حساب تان شارژ می کند، سایت جمینجا می باشد و شما با مراجعه به این سایت به راحتی و در سریع ترین زمان و با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنید و علاوه بر آن از تخفیات ارائه شده نیز بهره مند شوید. روش های خرید جم فری فایر از سایت جمینجا به شرح زیر است:

۱. خرید جم از طریق اکانت

با استفاده از این روش شما باید اکانت فیسبوک و یا جمیل تان را در اختیار سایت قرار دهید تا خریدتان از طریق سرور انجام شود. مزیت این روش، هزینه پایین آن است اما ریسک بیشتری را شامل می شود.

۲. خرید جم با استفاده از آیدی بازیکن

هر بازیکن در قسمت پروفایل خود دارای یک شماره آیدی و یک نام کاربری می باشد که این اطلاعات، به هر بازیکن این امکان را می دهد تا از طریق شماره آیدی منحصر به فرد خود، به راحتی به روشی سریع و مستقیم، بسته جم مورد نظر خود را خریداری کرده و در کمتر از ۳ دقیقه، حساب خود را پر از الماس کند. لازم به ذکر است؛ حتماً آیدی را درست وارد کنید تا در واریز جم به حساب تان با مشکلی مواجه نشوید.

بسته های جم ارائه شده در جمینجا دارای چه مقادیری هستند؟

همانطور که گفته شد؛ روش های مختلفی برای خرید جم فری فایر موجود است. شما از روش که اقدام به خرید کنید، می توانید از بسته های موجود در سایت جمینجا که شامل مقادیر: ۱۱۰، ۲۳۱، ۳۴۱، ۴۶۲، ۵۸۳، ۸۱۴، ۱۰۴۵، ۱۱۸۸، ۱۷۷۱، ۲۴۲۰ و ۴۸۴۰ می باشند (بسته به بودجه و میزان پولی که هزینه می کنید) استفاده نمایید.

جمع بندی:

در حالت کلی؛ تنها به دو روش می توان برای دریافت جم (GEM) اقدام نمود. در روش اول می توان از طریق وارد کردن اکانت جیمیل و یا فیسبوک خرید کرد که هزینه آن کمتر ولی آن ریسک بیشتر است و در روش دوم فقط باید شماره آیدی و نام کاربری تان در بازی اقدام به خرید کنید.

چنانچه قصد خرید جم (GEM) از طریق روشی سریع و مطمئن تر را دارید، تنها کافیست شماره آیدی (که منحصر به خودتان است) و نام کاربری خود را در سایت معتبر جمینجا وارد کنید و پس از انتخاب بسته مورد نظرتان که با توجه به بودجه و هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته ای، اقدام به خرید کنید و در زمان کمتر از ۳ دقیقه، حساب تان را پر از الماس و جم کنید و از انجام این بازی هیجان انگیز بیشتر لذت ببرید. و حتی در صورت استفاده درست و استراتژی خوب، پیروز میدان نبرد باشید...

کد خبر 597060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.