مقاوم‌سازی پل‌های شهری رفسنجان

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از تکمیل عملیات اصلاح و بهسازی سه پل و احداث یک پل شهری توسط این معاونت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سید علی پورباقری اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در مبحث توسعه پایدار شهری، حفظ، تعمیر و نگهداری از بناهای احداث شده قبلی از قبیل پل ها، پیاده روها و معابر اصلی و فرعی است.

وی با اشاره به فرسودگی برخی پل‌های سطح شهر و لزوم ساماندهی معابر جهت ایمنی تردد شهروندان، افزود: تعمیر و اصلاح و مقاوم سازی پل‌ها در دستور کار معاونت شهرسازی و امور زیربنایی قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: احداث پل تقاطع بلوار جمهوری با بلوار امام حسین (ع) به متراژ ۵۰۰ مترمربع با انجام ۳۰ درصد از مرحله خاکبرداری آن در حال اجرا است.

پورباقری به اصلاح و بهسازی پل در تقاطع خیابان موسی بن جعفر (ع) با بلوار جمهوری اشاره و اضافه کرد: این پروژه نیز به متراژ ۱۵۰ مترمربع و با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی از آغاز اصلاح و بهسازی پل تقاطع خیابان شهید جهاندیده با بلوار جمهوری (بین پل های شماره یک و دو) خبر داد و گفت: اصلاح و بهسازی این پل در مساحت ۵۰ مترمربع انجام می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری رفسنجان افزود: پروژه احداث پل تقاطع بلوار جمهوری با بلوار خلیج فارس نیز به متراژ ۶۰۰ مترمربع در دستور کار قرار دارد و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 597042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.