اعضای شورای شهر شیراز شهردار را انتخاب کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر تقاضا دارم بدون توجه به فشارهای بیرونی به ویژه قدرت‌طلبان سیاسی و دیدن واقعیاتی که از قضایای اجرایی شهر در این یک ساله کسب تجربه کرده‌اید هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا محمدیان امروز_ سه‌شنبه بیست و پنجم مردادماه_ در هفتاد و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز، اظهار کرد: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورای اسلامی شهر شیراز با استعفای اصنافی شهردار سابق شیراز در روز گذشته به پایان رسید.

وی ادامه داد: به طور قطع عملکرد وی در مقایسه با دوره چهار ساله قبلی بهتر و مناسب‌تر بود، اما به دلایل مختلفی قطار عمرانی شهرداری آن طور که شایسته و در توقع شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر بود به حرکت در نیامد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت گفت: از اعضای شورای اسلامی شهر تقاضا دارم بدون توجه به فشارهای بیرونی به ویژه قدرت طلبان سیاسی و دیدن واقعیاتی که از قضایای اجرایی شهر در این یک ساله کسب تجربه کرده‌اید، هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهرداری دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با هم‌دلی کامل اقدام کنید تا در این دوره فرصت باقی مانده سه ساله که به سرعت سپری می‌شود، به توان پروژه‌های به زمین مانده چهار، پنج سال گذشته را به سرانجام رساند.

کد خبر 596987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.