انتقال مشاغل ناسازگار با محیط شهری مشهد به خارج از محدوده شهر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مکلف است در صورت مشاهده مشاغل ناسازگار با محیط شهری به صاحبان آن، مراتب را مبنی بر انتقال واحد صنفی به خارج از محدوده شهری ابلاغ کند، لذا هیچ‌گونه اقدامی بدون ابلاغ و اخطار انجام نخواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد مشیری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین انتظارات شهروندان داشتن محیطی با آرامش نسبی و دارای استانداردهای بهداشتی برای زندگی است.

وی ادامه داد: فعالان حوزه مشاغل ناسازگار با محیط شهری نیز به عنوان شهروند، حق استفاده از محیطی مناسب برای ادامه کسب‌وکار خود را دارند، لذا سازمان ساماندهی مشاغل شهری، طبق رسالت خود موظف به ساماندهی این‌گونه مشاغل برای آرامش بخشیدن به محیط زندگی شهری است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، افزود: شهرداری مکلف است در صورت مشاهده مشاغل ناسازگار با محیط شهری، به صاحبان آن مراتب را مبنی بر انتقال واحد صنفی به خارج از محدوده شهری ابلاغ کند، لذا هیچ‌گونه اقدامی بدون ابلاغ و اخطار انجام نخواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر صاحب ملک به امر انتقال معترض باشد باید طی ۱۰ روز اعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از سه نفر که از شورای اسلامی شهر انتخاب می‌شوند، اعلام کند که رأی این کمیسیون لازم الاجرا است.

کد خبر 596977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.