نخستین مانور رفع مشکلات ترافیکی معابر شیراز برگزار می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار شیراز از اجرای نخستین مانور بررسی و رفع مشکلات ترافیکی معابر کلان‌شهر شیراز در قالب طرح شیراز ایمن در آخرین جمعه مردادماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست‌شیرازی در جلسه هماهنگی برگزاری مانور ترافیکی با بیان اینکه این طرح بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده با مناطق شهرداری در روز جمعه بیست‌وهشتم مردادماه به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این طرح در دو بخش بررسی مشکلات ترافیکی معابر اصلی شهر و رفع نواقص مشخص شده برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در دو فاز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در فاز نخست طرح، معابر مشخص شده در هر منطقه از شهرداری با حضور کارشناسان ترافیکی بررسی و مستندسازی بر اساس چک لیست تجهیزات ترافیکی انجام خواهد شد.

معاون شهردار شیراز خاطر نشان کرد: در فاز دوم طرح، موارد احصا شده در قالب یک گزارش کامل تدوین و برای اجرا به مناطق و اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک ابلاغ می‌شود تا در بازه زمانی مشخص شده، رفع نقص صورت پذیرد.

اقدام شهرداری در بررسی و رفع مشکلات ترافیکی کلان شهر شیراز قابل تقدیر است

سرهنگ حمید کریمی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز در جلسه هماهنگی برگزاری مانور ترافیکی با تقدیر از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در اجرای این طرح، اظهار کرد: به طور یقین اجرای این طرح به‌ویژه بازنگری تابلو و علائم و تجهیزات ترافیکی به ایمنی شهر و کاهش سوانح رانندگی کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس برای اجرای طرح و احصا مشکلات در کنار شهرداری قرار دارد، خاطر نشان کرد: ثمره تلاش و همکاری پلیس و شهرداری، کاهش مشکلات ترافیکی و افزایش ایمنی معابر شهر و شهروندان است.

کد خبر 596974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.