۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
بهسازی آبنمای بوستان‌های تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: به همت نیروهای این سازمان، آبنمای بوستان‌های سطح شهر تبریز بهسازی و مورد بازبینی کامل قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تبریز، اکبر امجدی اظهار کرد: همزمان با اوج گرمای تابستان و شلوغی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهری، نوای دلنشین و روح‌نواز آب‌نماها، طراوت، شادابی و لحظات به یادماندنی در بوستان‌های شهری رقم زده است.

وی افزود: در راستای ایجاد چشم‌اندازی زیبا در مجموعه پارک‌های سطح شهر تبریز و فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی بیشتر در اماکن تفریحی، در کنار سایر اقدامات اساسی انجام شده در زمینه بهسازی کامل پارک‌ها، راه‌اندازی مطلوب آب‌نماهای بوستان‌های شهری نیز جزو برنامه‌های اولویت‌دار حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز قرار گرفته بود که به همت نیروهای پرتلاش این حوزه و بهسازی کامل آب‌نماها، چشم‌اندازی زیبا در اماکن تفریحی شهر به وجود آمده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز تصریح کرد: بر اساس تاکید نظارت مستمر بر نحوه کارکرد آب‌نماها و رفع نواقص احتمالی پمپ‌های آب و نیز راه‌اندازی مجدد آنها از اصلی‌ترین وظایف کاری تعریف شده حوزه فضای سبز است.

وی گفت: آب‌نماهای پارکی علاوه بر اینکه جذابیت بصری لازم را در محیط پارک ایجاد می‌کنند، به دلیل نوای دلنشین ایجاد شده توسط آب متحرک، حس آرامش و شادابی را نیز برای شهروندان فراهم می‌آورد.

کد خبر 596969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.