آزادگان پیام حقانیت را رساندند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وقتی از اسیری صحبت می‌شود که به شهادت رسیده، اما بعد از سال‌ها هنوز پیکرش سالم است، نشان صداقت خدا است که اگر با من بودید چنین عاقبتی دارید و اگر با شیطان بودید عاقبت مکذبین نصیبتان می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در همایش سراسری الماس‌های سرخ اظهار کرد: همان‌قدر که ایام اسارت به آزادگان سخت گذشته، به خانواده‌های آنها نیز سخت گذشته است. چه آن‌ها که از وضعیت عزیزشان مطلع بودند و چه از آن بدتر کسانی که نمی‌دانستند جگر گوشه‌شان زنده است یا خیر.

وی گفت: در این مدت وقتی به دیدار مادران شهدایی می‌روم که هنوز فرزندانشان مفقودالاثر است، می‌بینم هنوز منتظر و مضطرب هستند.

قاضی‌زاده افزود: من در یکی از عملیات‌ها مجروح شدم و یکی از رزمندگان من را عقب آورد و تا به بیمارستان برسم جز عاطفه و دلسوزی ندیدم. الان داشتم با خودم فکر می‌کردم عزیزانی که مجروح شدند و به دست دشمن افتادند، چه حالی داشتند. در وضعیتی که به قول برادری، پزشک هم در آنجا شلاق دستش بوده است.

وی ادامه داد: ما واقعاً توان تحمل چنین سختی را نداشتیم و فکر می‌کنم خدا جوهر دیگری در وجود شما عزیزان دید، که می‌توانید این مسیر را طی کنید.

رئیس بنیاد و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: وقتی از شهیدی صحبت می‌شود که بعد از سال‌ها هنوز پیکرش سالم است، نشان صداقت خدا است که اگر با من بودید چنین عاقبتی دارید و اگر با شیطان بودید عاقبت مکذبین نصیبتان می‌شود.

وی افزود: آزادگان چه در دوره اسارت و چه بعد از آن، پیام حقانیت را رساندند و همین‌طور خود را رشد دادند. بسیاری از آنان پزشک، حقوقدان، کارآفرین هستند. آن‌ها توانستند بعد از آزادی هم دست مردم جامعه خود را بگیرند. الان در دولت هم از آزادگان حضور دارند و نقش‌آفرین هستند.

قاضی‌زاده گفت: شما دستگیر جامعه هستید و این جلسات می‌خواهد بگوید ما جایگاه بالای شما را و زحماتتان را فراموش نکردیم زیرا شما منفعل نبودید.

کد خبر 596963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.