مرکز مشاوران در فرمانداری سمنان ایجاد می‌شود

فرماندار سمنان از ایجاد مرکز مشاوران فرمانداری در راستای استفاده از ظرفیت سمن‌ها در رفع نیاز و دغدغه‌ها در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد بهرامی در نشست با مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد شهرستان سمنان با اشاره به ظرفیت بالقوه سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازوی مدیریت شهری و حلقه اتصال بین مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: سمن‌ها با داشتن پتانسیل در حوزه‌های مختلف می‌توانند در تحقق شاخص‌های مرکز استان نقش بسزایی داشته باشند که باید این امر مدنظر مدیران عامل سمن‌ها قرار گیرد.

وی هم افزایی سمن‌ها را در تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأثیر گذار دانست و افزود: تسهیل‌گری به همراه گسترش فرهنگ مطالبه‌گری در بین سمن‌ها از نکات حائز اهمیتی می‌باشد، که با تحقق این امر شاهد رفع موانع و کاهش دغدغه‌های شهروندان در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

فرماندار سمنان در ادامه با بیان اینکه شهرستان سمنان به عنوان بین‌الحرمین رضوی نیازمند انسجام و هم افزایی در جهت رشد و توسعه شاخص‌های مطلوب است، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد با ارتباطات مردمی و حضوری که در اجتماع دارند، در کنار دولت می‌توانند از بروز آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری ایفا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سمنان بر لزوم حرکت در چهارچوب و اهداف موسسه‌ها، فراهم نمودن بستر وحدت در مرکز استان با استفاده از توان سازمان‌های مردم نهاد، برگزاری جلسات به صورت مستمر و منظم، آشنایی با قوانین و مقررات و شناخت و ارتباط مؤثر فی مابین سمن‌ها، نوآوری و خلاقیت در حوزه کاری جهت ارائه خدمات بهتر، پویایی و معرفی و گسترش سمن‌ها تاکید کرد و از ایجاد مرکز مشاوران فرمانداری در راستای استفاده ظرفیت‌های سمن‌ها در رفع نیازمندی‌ها و دغدغه‌ها در شهرستان سمنان خبر داد.

کد خبر 596914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.