طرح تفصیلی فعلی ضرر جبران‌ناپذیری به ارومیه وارد کرده است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح تفصیلی فعلی به شهروندان ارومیه‌، اشتغال ارومیه و درآمد شهرداری اثرات منفی گذاشته و ضررهای جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام، امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در هشتادوسومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از توجه نکردن به موقع در خصوص ارائه مستندات دقیق در زمان تدوین طرح تفصیلی ارومیه، اظهار کرد: حدود یک سال و نیم در مورد ایرادات طرح تفصیلی مطالعه کردم، برخی بر اساس شنیده‌ها و پیگیری‌ها مدعی هستند که مشاور بر اساس اطلاعاتی که شهرداری داده طرح تفصیلی را جمع‌بندی کرده است، لذا اگر این اطلاعات اشتباه به طور عمدی یا بدون منظور در اختیار مشاور قرار داده شده است باید مشخص شود چه افرادی پشت این اقدام هستند؟

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید تخمین دقیق‌تری از جمعیت شهر ارومیه را با توجه به نیاز مدیریت شهری برآورد و احصا کرد.

وی تصریح کرد: طرح تفصیلی فعلی به شهروندان ارومیه‌، اشتغال ارومیه و درآمد شهرداری اثرات منفی گذاشته و ضررهای جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان وارد کرده است.

بهرام اضافه کرد: مشاور با چه اختیاراتی کاربری ملک و املاک سنددار شهروندان را در طرح تفصیلی تغییر داده و آنها را به مشقت انداخته است؟

وی با اشاره به جمعیت ارومیه، گفت: به استناد آمار و به کمک ادارات و نهادهای مرتبط تخمین دقیق‌تری از جمعیت ارومیه با توجه به نیاز مدیریت شهری برآورد و احصا می‌شود.

کد خبر 596899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.