لزوم افزایش امکانات و تجهیزات شهرداری یزد

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد خواستار اختصاص بودجه برای افزایش امکانات و تجهیزات شهرداری این کلان‌شهر برای مواجهه با بحران‌های احتمالی شد.

محمدمهدی نیکونژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال شاهد دو سیل مخرب در شهر یزد بودیم و برای پیشگیری از خسارت هر دو سیل اقدامات و راهکارهایی پیش‌بینی شد، اما به دلیل حجم زیاد بارش‌ها، شهر با خسارت‌هایی در معابر، زیرساخت‌ها، ساختمان‌های مسکونی و مغازه‌های قدیمی مواجه شد.

وی ادامه داد: در حادثه سیل اخیر، شهرداری و دستگاه‌های مربوطه برای خدمات‌رسانی با کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات روبه‌رو شدند و شهرداری از دیگر شهرهای کشور در ارتباط با فراهم کردن ماشین‌آلات و تجهیزات درخواست کمک کرد و استان‌ها از جمله اصفهان و مشهد کمک بسیار خوبی به شهر یزد کردند.

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: شورای اسلامی شهر یزد برای جبران کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات در مواقع بحرانی قرار شد اعتبار تهیه ماشین‌آلات و تجهیزات را افزایش دهد.

وی درباره افزایش اعتبار تجهیزات در مواجه با بحران، گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ شش میلیارد برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات مدیریت بحران اختصاص داده شده بود که با توجه به تصمیماتی که در کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گرفته شد آن را به ۲۱ میلیارد تومان افزایش دادیم؛ همچنین اعتبار احداث و مرمت سیل‌بندها نیز که به دلیل سیل اخیر نیاز به تقویت و استحکام‌بخشی دارد تا در مقابل سیل‌های آینده تخریب نشود، از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

کد خبر 596886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.