تجلیل از آزادگان سرافراز دفاع مقدس منطقه رهنان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت سی‌ودومین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تجلیل و تکریم جمعی از آزادگان این منطقه برگزار شد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نقش مهم آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه بزرگی آفریدند.

وی با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند، افزود: اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است؛ این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: راه آزادگان افتخارآفرین و الگوی مقاومت برای آحاد جامعه است، از این رو تصمیم گرفته شد تا به مناسبت سالروز ورود آنها به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از آزادگان منطقه رهنان را برگزار کنیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم که با سخنرانی، خاطره‌گویی از دوران اسارت آزادگان و پخش کلیپ تصویری، شعرخوانی و بیان مشکلات آزادگان همراه بود، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا (ع) و امام جمعه غرب اصفهان از ۵۰ نفر از آزادگان منطقه ۱۱ شهرداری تجلیل شد.

کد خبر 596870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.