رکورد تولید آسفالت شکسته شد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به تولید ۹۳۰ تن آسفالت در یک شبانه‌روز، گفت: رکورد تولید آسفالت در سازمان عمران شکسته شده است.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تعمیر و بازسازی دومین کارخانه تولید آسفالت شهرداری اهواز، تولید آسفالت در دو کارخانه مجزا انجام و به صورت روزانه میان مناطق توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید آسفالت در سازمان عمران در شیفت‌های مختلف کاری انجام می‌شود، افزود: پیش از این گفته شده بود که سازمان عمران می‌تواند تولید روزانه آسفالت خود تا ۸۰۰ تن در شبانه‌روز را افزایش دهد که با تلاش مستمر کارکنان این سازمان، با تولید ۹۳۰ تن آسفالت در ۱۷ ساعت، رکورد تولید آسفالت در این سازمان شکسته شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز تاکید کرد: این سازمان علاوه تأمین نیاز روزانه آسفالت مناطق برای لکه‌گیری، خود نیز به صورت روزانه نسبت به لکه‌گیری با سطح بالا اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: سازمان عمران در دیگر فعالیت‌های خود، عملیات اصلاح هندسی و آسفالت جاده ساحلی حد فاصل میدان قوری تا پل پنجم و آسفالت آن را به پایان رسانده است که امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 596835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.