از پیک بار سراسری عبور کرده‌ایم/ محدودیت برق صنایع تا ۱۵ شهریورماه اعمال می‌شود

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه از پیک بار سراسری عبور کرده‌ایم، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محدودیت برق صنایع تا پانزدهم شهریورماه اعمال می‌شود اما اگر در اثر خنک‌تر شدن هوا، مصرف برق بیش از این نیز کاهش یابد، محدودیت مصرفی صنایع نیز کاهش خواهد یافت.

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز بیست‌وچهارم مردادماه، اوج مصرف روز در ساعت ۱۰:۳۷ بوده است که ۴,۴۷۱ مگاوات برق در استان اصفهان تولید، ۵,۲۱۴ مگاوات مصرف و ۷۴۳ مگاوات انرژی از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

وی افزود: اوج مصرف شب گذشته نیز ساعت ۲۱:۰۱ بوده است که ۵,۱۶۴ مگاوات برق تولید، ۵,۲۱۰ مگاوات مصرف و ۴۶ مگاوات از شبکه سراسری به شبکه توزیع برق استان اصفهان وارد شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به اینکه در شب گذشته هیچ‌یک از واحدهای نیروگاهی استان از مدار خارج نبوده است، گفت: افزایش تولید در شب، به دلیل فعال بودن همه نیروگاه‌های استان است.

نوحی اضافه کرد: از پیک بار سراسری عبور کرده‌ایم و در روزهای آینده با خنک‌تر شدن هوا در سایر شهرستان‌ها مصرف برق در شبکه سراسری کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محدودیت برق صنایع تا ۱۵ شهریورماه اعمال می‌شود اما اگر مصرف برق ناشی از خنک‌تر شدن هوا بیش از این نیز کاهش یابد، محدودیت برق مصرفی صنایع نیز کاهش خواهد یافت.

کد خبر 596816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.