شورای ششم در تلاش برای رفع مشکلات فیروزکوه

رئیس شورای اسلامی شهر فیروز کوه گفت: شورای ششم تاکنون ۱۳۶۶ مکاتبه برای پیگیری و رفع مشکلات شهر داشته است که نتیجه آن در دریافت بودجه‌های مناسب برای اجرای امور عمرانی شهر دیده می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر فیروزکوه، محمدرضا شهرآشوب اظهار کرد: ۵۲۳ مکاتبه و جلسه خارج شهرستانی با هدف پیگیری و گره‌گشایی مشکلات شهر و شهروندان شده است.

وی ادامه داد: شورای ششم در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون ۱۰۲ جلسه رسمی و ۱۸۴ مصوبه داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر فیروز کوه با بیان اینکه انتظار داریم مطالبه‌گری شهروندان بیشتر شود، گفت: تاکنون ۱۰۲ درخواست مردمی در شورای اسلامی شهر ثبت شده که نسبت به مکاتبات و پیگیری‌ها سهم مطالبات مردمی ناچیز است و انتظار داریم که مطالبه‌گری شهروندان بیشتر شود

وی اضافه کرد: جلسات شورای اسلامی شهر علنی است و غیرعلنی نیست و همان طور که بسیاری از شهروندان در جلسات حضور داشتند، سایر شهروندان نیز می‌توانند در صورت تمایل حضور داشته باشند و از روند مصوبات مطلع شوند.

شهرآشوب دلیل باقی ماندن بسیاری از مشکلات و مطالبات را مسائل حقوقی دانست و تصریح کرد: اگر برخی از کارها شروع نشده درگیر مسائل حقوقی است و مسائل چندین ساله و اختلافات حقوقی گذشته، بسیاری از زمان شورا و شهرداری را گرفته تا بتواند برخی از مطالبات را رفع و برخی از طرح‌ها را شروع کند.

کد خبر 596688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.