نوسازی «فانفار» کرمانشاه تا پایان شهریورماه امسال

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از افتتاح پروژه نوسازی مجموعه تفریحی «فانفار» تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، شهرام ماهان‌فر با اشاره به تعطیلی مجموعه فانفار طی دو سال گذشته، اظهار کرد: این مجموعه به دلیل فرسودگی و استاندارد نبودن دستگاه‌های بازی از دو سال پیش تعطیل شده بود.

وی افزود: شهرداری کرمانشاه سال ۱۳۹۹ مجموعه فانفار را جهت احیا و نوسازی به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار کرد، اما سرمایه‌گذار جذب شده از توانمندی لازم در این زمینه برخوردار نبود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه ناتوانی سرمایه‌گذار در این حوزه موجب شد که کار نوسازی مجموعه دچار وقفه طولانی مدت شود، افزود: در حال حاضر با تمهیدات اندیشیده شده از سوی این سازمان، مجموعه فانفار به سرمایه‌گذار جدید واگذار شده است و اقدامات نوسازی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قرار است دستگاه‌های جدید و به‌روز در مجموعه تفریحی فانفار نصب شود، تاکید کرد: در حال حاضر پروژه نوسازی این مجموعه فعال است و طبق وعده سرمایه‌گذار، نوسازی آن تا پایان شهریور امسال به اتمام می‌رسد.

منبع: ایسنا

کد خبر 596672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.