برگزاری نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی در اصفهان

مدیر گالری نقش قلم گفت: ۴۰ اثر هنری در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی به مدت ۱۰ روز به نمایش درمی‌آید.

رؤیا صلوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با حضور ۱۹ نفر از اساتید و دانشجویان هنر در هفت رشته خوشنویسی، خط، نگارگری، رنگ و روغن، آبرنگ، پاستل و حجم برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از روز جمعه _بیست‌وهشتم مردادماه_ ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود تا ششم شهریورماه ادامه دارد. علاقه‌مندان هنرهای تجسمی می‌‎توانند همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در «سرای قزلباش» بازدید به عمل‌آورند.

مدیر گالری نقش قلم با اشاره به اینکه پیش از این پنج نمایشگاه توسط این گالری برگزار شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی سبک‌های نوین و خلاقانه و حمایت از هنرمندان مرتبط با هنرهای تجسمی است که بتوانیم از توانایی آن‌ها بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی آثار هنری با موضوع آزاد طراحی و به نمایش گذاشته شده است، گفت: استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه‌های هنری بسیاری خوب بوده است. تا قبل از شیوع کرونا تعداد گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری زیاد بود که پس از آن کاهش یافت.

صلوتی با اشاره به اینکه آثار هنری هنوز نرخ‌گذاری نشده است، ادامه داد: طی دو سال اخیر میزان و قدرت خرید مردم از آثار هنری کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با حضور جمعی از هنرمندان از جمله فاطمه آذر، احمدی آزادی، مطهره اکبری، مینا پورصفا، کیمیا تیموری، الیاس جابری، شادی چلوچی، شیما حسینیان، سارا حیدری، شیوا خجسته‌خسرو، لیلا فاطمی، شیما فقیهی، حوری کریم‌نژاد، مائده مالکی، حسنیه محمدی‌نسب، عاطفه مسگری‌نیاسر، قاسم معمارزاده‌غفاری، نوشین وصال و سیدعلی همایونی‌یکتا برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان برای بازدید از گالری نقش قلم می‌توانند به نشانی چهارباغ بالا، کوچه ٢٣، بن‌بست میخک، پلاک ٢۶ مراجعه کنند.

کد خبر 596666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.