رونالدو به‌دنبال فسخ قرارداد با منچستر!

باشگاه منچستر و رونالدو می‌توانند برای فسخ متقابل توافق کنند و خبرهایی مبنی بر تلاش رونالدو برای انجام این کار نیز شنیده شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، شکست سنگین منچستریونایتد مقابل برنتفورد در روز شنبه ضربه سختی به این تیم زد و شرایط نابسامان منچستر یونایتد و کریستیانو رونالدو دوباره تیتر خبرها را به خود اختصاص داده است.

رفتار ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد به اعتقاد بسیاری قابل قبول نبوده و مدتی است که بر رختکن اولدترافورد نیز اثر گذاشته است. تعدادی از رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که هم تیمی‌های کریستیانو، به ویژه کاپیتان‌های باشگاه، از کار با او خسته شده‌اند.

تصور می‌شود که رفتارهای اخیر رونالدو برای جدایی از منچستر یونایتد این روزها غیرقابل تحمل شده است و برخی از نزدیکان در رختکن با او به مشکل خورده‌اند. عده‌ای می‌گویند که مشخصاً رفتارهای رونالدو در چند هفته اخیر باعث شده به رختکن منچستر لطمه وارد شود و دیگر شرایط این تیم مانند گذشته نیست.

همچنان یک سال از قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه منچستر یونایتد باقی مانده است اما این ستاره پرتغالی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از این باشگاه جدا شود. نتایج بسیار بد شیاطین سرخ در فصل گذشته و این فصل در کنار تغییر سرمربی باعث شده تا کریس دیگر به پروژه باشگاهش اطمینان نداشته باشد و مایل باشد تا برای دومین بار اولدترافورد را ترک کند.

پنجره نقل و انتقالات تا پایان ماه آگوست باز است و خورخه مندز، مدیربرنامه رونالدو، تابستان را صرف یافتن یک باشگاه جدید برای این بازیکن کرده زیرا وی مشتاق است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. با این حال، تاکنون هیچ‌کس حاضر به امضای قرارداد با کریس نشده است.

باشگاه منچستر و رونالدو می‌توانند برای فسخ متقابل توافق کنند و خبرهایی مبنی بر تلاش رونالدو برای انجام این کار نیز شنیده شده است. به نظر می‌رسد که زمان کریستیانو در جمع شیاطین سرخ به پایان رسیده و باید آماده جدایی او باشیم.

کد خبر 596656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.