کشف بیش از یک تن موادمخدر در عملیات پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری پنج قاچاقچی موادمخدر و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات هوشمندانه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه خود از انتقال دو محموله موادمخدر از کشورهای شرقی به سمت مرکز کشور مطلع و در کمتر از ۲۴ ساعت طی دو عملیات ویژه یکی از آن‌ها را در ورودی شهرستان شهرضا و دیگری را در ورودی شهرستان خوروبیابانک شناسایی و کشف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ورودی شهرستان شهرضا یک دستگاه خودروی کامیون حامل گندله آهن که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود را متوقف و یک تُن تریاک که به شکلی ماهرانه در زیر بار خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بودند را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۴۰۰ کیلو تریاک کشف کردند.

سردار میرحیدری با اشاره به دستگیری پنج سوداگر مرگ در اقدامات صورت گرفته، کشف این حجم از موادمخدر را نشانگر دقت، مجاهدت و تلاش هوشمندانه مأموران پلیس استان عنوان کرد و گفت: امیدوارم این افراد از مسیر اشتباه خود که باعث تباهی جوانان که سرمایه‌های اصلی ملت هستند، دست بردارند و به ما در مقابله با دشمنان اصلی ملت که به تولید و قاچاق موادمخدر مبادرت می‌کنند، کمک کنند.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان تمام مسیرها را هوشمند کردیم و با اشراف بر ورودی‌های استان نسبت به شناسایی اعضای باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی اقدام می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم این افراد حتی موفق به ورود به استان شوند.

کد خبر 596647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.