لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در پایانه‌های مسافربری شهر

در دیدار امام جمعه شمال شهر اصفهان با مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری بر اجرای ویژه‌برنامه‌های یادواره شهدای شمال شهر در پایانه کاوه تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدروح‌الله فیاض، امام جمعه شمال شهر اصفهان در دیدار با مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی در پایانه‌های شهر اصفهان فضای این اماکن را به‌نحو مطلوبی تغییر داده است.

وی با بیان اینکه تغییرات فرهنگی در پایانه‌های شهر مثبت و ملموس است، ادامه داد: معرفی اصفهان و مشاهیر آن و اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی در محیط پایانه‌های مسافربری می‌تواند خاطره‌ای خوش از شهر اصفهان را در اذهان مسافران به یادگار بگذارد.

امام جمعه شمال شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به برگزاری ویژه برنامه یادواره شهدای شمال شهر، پیشنهاد می‌شود در پایانه مسافربری کاوه نیز متناسب با این موضوع، برنامه‌ای اجرا شود.

ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش چهار ماهه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی سازمان، آمادگی خود را به منظور همکاری برای برگزاری هرچه بهتر یادواره شهدای شمال شهر اصفهان اعلام کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پایانه‌های مسافربری، دروازه ورود مسافران به شهر اصفهان هستند، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در پایانه‌ها می‌تواند برای معرفی هرچه بهتر شهر اصفهان با تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها مثمرثمر باشد.

به گزارش ایمنا، در پایان این دیدار مقرر شد مراسم نامگذاری نمازخانه‌های پایانه مسافربری کاوه به نام «شهدای راننده»، در قالب برنامه‌های یادواره شهدای شمال شهر اصفهان برگزار شود.

کد خبر 596642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.