تلاش بارسا برای جذب برناردو سیلوا

با وجود مشکلات مالی در نیوکمپ، غول‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که علاقه‌مند به جذب هافبک پرتغالی منچسترسیتی در تابستان امسال هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه منچسترسیتی با صراحت اعلام کرده است که تا حد امکان اجازه جدایی برناردو سیلوا را نمی‌دهد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این ستاره اسپانیایی به بارسلونا نرود.

مدت‌هاست که «پپ گواردیولا» سرمربی منچسترسیتی اصرار دارد که می‌خواهد برناردو بماند، اگرچه می‌گوید با بیش از دو هفته زمان باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات، نمی‌تواند هیچ تضمینی درباره آینده ستاره‌اش بدهد. کوین دی بروینه نیز گفته است که انتظار دارد برناردو سیلوا در منچسترسیتی بماند.

با وجود مشکلات مالی در نیوکمپ، غول‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که علاقه‌مند به جذب هافبک پرتغالی منچسترسیتی در تابستان امسال هستند؛ آن‌ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن برنامه‌ای کاملاً جدی دارند و به نظر می‌رسد که این ستاره نیز مایل است تا به بارسا برود.

برناردو در دیداری که با پیروزی چهار بر صفر منچسترسیتی مقابل بورنموث به پایان رسید، آخرین بازیکنی بود که زمین مسابقه را ترک کرد. زمانی که برناردو وارد زمین شد، با استقبال پرشور هواداران روبه‌رو شد و نامش در استادیوم اتحاد به صدا درآمد. عده‌ای این اتفاق را خداحافظی ستاره پرتغالی با هواداران می‌دانند.

دی بروینه درخصوص ماندن برناردو سیلوا گفته است: فکر می‌کنم در اینجا هواداران او را خیلی دوست دارند؛ خود او نیز می‌داند. آن طور که می‌بینم، فکر می‌کنم او اینجا خواهد بود، بنابراین چیزی نیست که نگران آن باشم. هر اتفاقی که بیفتد او برای ما عالی است و انتظار دارم که امسال در کنار ما باشد.

باشگاه بارسلونا مدتی پیش چهارمین اهرم مالی خود را نیز فعال کرد تا بتواند در کنار ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش، برای جذب سیلوا نیز اقدام کند. این بازیکن پرتغالی مشتاق جدایی است اما از شرایط خود در انگلیس نیز راضی است. باید صبر کرد و دید آیا کاتالان‌ها می‌توانند ستاره سیتی را متقاعد به انتقال کنند یا خیر.

کد خبر 596638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.