طعنه کنته به توخل پس از بازی چلسی و تاتنهام+عکس

جنگ تمام‌عیار میان دو مربی تاتنهام و چلسی که موجب اخراج هر دو طرف شد، هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، روز گذشته دو تیم تاتنهام و چلسی در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ جزیره به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با گل دقیقه آخری هری کین با تساوی دو بر دو به پایان رسید، اما مهم‌ترین اتفاق این دیدار دعوای شدید آنتونیو کنته و توماس توخل بود.

در طول بازی تاتنهام و چلسی، توخل و کنته بارها با هم درگیر شدند و بازیکنان دو تیم نیز درگیری‌هایی داشتند. جنگ میان دو تیم تا پایان مسابقه ادامه داشت و در پایان بازی هنگامی که توخل می‌خواست با کنته دست بدهد، مربی ایتالیایی تقریباً بی‌اعتنا و با سردی با او دست داد و بدون نگاه کردن به سرمربی چلسی، سعی کرد او را کنار بزند و رد شود. این موضوع باعث عصبانیت توماس توخل شد و او اصرار داشت که باید کنته به او احترام می‌گذاشت. همین موضوع یک جنگ تمام‌عیار دیگر میان دو مربی را در پایان مسابقه رقم زد که باعث اخراج هر دو طرف نیز شد.

سرمربی چلسی پس از مسابقه در مصاحبه خود اظهار کرد: تصور من این بود که موقع دست دادن باید به چشمان یکدیگر نگاه کنیم ولی او عقیده دیگری داشت. البته لزومی هم نداشت که برخوردی به وجود بیاید اما واقعاً چیزهای زیادی در طول مسابقه بود که لزومی نداشت اتفاق بیفتد. هر دوی ما برای تیم‌های خودمان می‌جنگیدیم، به کسی توهین نشد و کسی هم آسیب ندید؛ بهنظر من این قضیه جدی نیست. فوتبال ورزشی پرشور است؛ وقتی کنار خط مربیان احساساتی شوند، این اتفاقات رقم می‌خورد.

سرمربی تاتنهام نیز درخصوص اتفاقات بازی گفت: به نظرم بهتر است درمورد مسابقه صحبت کنیم. مسابقه سختی برای هر دو تیم بود و ما در تمام مسابقات تلاش می‌کنیم تا رقابت کنیم. باید روراست باشم، چلسی از ما بهتر کار کرد و نشان داد که واقعاً تیم خوبی است. ما نسبت به فصل قبل بهتر کار کردیم ولی اگر می‌خواهیم برای چلسی در جدول دردسرساز شویم، باید بهتر کار کنیم. نمی‌خواهم درمورد صحنه درگیری با توخل صحبت کنم. این مسئله مهم‌ترین اتفاق بازی نیست! اگر هم مشکلی باشد میان من و اوست. اینکه در اینجا کار سختی داشته باشید، طبیعی است ولی درعین‌حال ما فرصت ساختیم و در جریان بازی باقی ماندیم.

اگرچه هر دو سرمربی در نشست خبری بعد از مسابقه درگیری حین مسابقه را ادامه ندادند، اما مشخصاً آنتونیو کنته این مسئله را پشت سر نگذاشته است. او در استوری اینستاگرامش با انتشار تصویری نوشت: شانس آوردی ندیدمت. حقت بود به زمین میانداختمت!

کد خبر 596633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.