ظرفیت همکاری دانشگاه هنر اصفهان با کمیسیون‌های شورای شهر

معاون دانشگاه هنر اصفهان گفت: خواستار تقویت جدی و عملی ارتباط دانشگاه هنر با شورای اسلامی شهر و شهرداری هستیم، به‌عنوان‌مثال دانشگاه هنر درزمینه اغلب کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر می‌تواند همکاری جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمدتقی طغرایی در دومین جلسه هیئت‌امنای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اظهار کرد: ارتباطات پژوهشی بین شهرداری و دانشگاه‌ها کمی یک‌طرفه شده و فقط دانشگاه‌ها به سمت شهرداری سوق پیدا می‌کنند، به‌طور مثال ما به‌عنوان دانشگاه هنر به‌شدت علاقه‌مند به حضور مدیران شهری در شورای پژوهشی دانشگاه هنر هستیم.

وی اضافه کرد: نباید پایان‌نامه‌های دانشجویان ما فقط در کتابخانه‌ها قرار بگیرد که تحقق این مهم مستلزم تعامل و ارتباط دوسویه بین شهرداری و دانشگاه‌ها و حضور مدیران شهرداری در شورای پژوهش است. همچنین معتقدم وقتی بحث پژوهش مطرح می‌شود باید ساختارهای اداری نرمال را کنار گذاشته و فارغ از آن‌ها رفتار کرد.

استفاده از «فرصت مطالعاتی استادان» برای تعامل با شهرداری

معاون دانشگاه هنر اصفهان تصریح کرد: به‌منظور تقویت تعامل و ارتباط بین استادان دانشگاه‌ها و شهرداری، موضوعی به نام «فرصت مطالعاتی استادان» در صنعت وجود دارد که می‌تواند راهگشا در این زمینه باشد و نیاز است شهرداری اصفهان از این فرصت بیشتر بهره ببرد.

وی تأکید کرد: خواستار تقویت جدی و عملی ارتباط دانشگاه هنر با شورای اسلامی شهر و شهرداری هستیم، به‌عنوان‌مثال دانشگاه هنر درزمینهٔ اغلب کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر می‌تواند همکاری جدی داشته باشد.

نقش مؤثر مدیریت شهری اصفهان در تحقق توسعه گردشگری

طغرایی با اشاره به پژوهشی که دانشگاه هنر سال گذشته برای اداره کل میراث فرهنگی استان از گردشگران داخلی در رابطه با شهر اصفهان انجام داده است، گفت: نکته قابل‌توجهی که ازنظر گردشگران دریافت کردیم، کلیدواژه «اصفهان، شهر زیبا و تمیز» بود که این جای قدردانی از تلاش‌های مدیریت شهری دارد.

وی در رابطه با پیشنهاد برای تعیین سقف اعتباری قراردادهای پژوهشی در شهرداری، اظهار کرد: بر اساس روالی که در دانشگاه هنر اصفهان وجود دارد، برای پژوهش‌هایی با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون مبلغ خُرد محسوب می‌شود و کارپرداز خود اقدام می‌کند، برای قراردادهای پژوهشی بین ۱۰۰ میلیون‌تا یک میلیارد درجه متوسط محسوب شده و سه عدد استعلام گرفته‌شده و برای مبالغ بالای یک میلیارد مناقصه گذاشته می‌شود.

کد خبر 596588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.