حرکت جنجالی نیمار علیه امباپه/ژاوی رسما خواهان‌ مسی شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز صبح کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه بیستم‌وچهارم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* کریستیانو رونالدو به اینترمیلان و آث میلان پیشنهاد شده بود، اما گفته می‌شود هر دو باشگاه شانس جذب ستاره منچستر یونایتد را از دست داده‌اند.

* نیمار توئیت‌هایی را لایک کرده که در آن از پنالتی زدن کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن به شدت انتقاد شده است.

* گونکالو راموس با اعلام ماندن در بنفیکا، ضربه نقل و انتقالاتی بزرگی به نیوکاسل که به دنبال جذب او بود، وارد کرده است.

* براساس گزارش‌ها، ژاوی، سرمربی بارسلونا از این باشگاه خواسته است تا لیونل مسی را از پاری سن ژرمن دوباره به خدمت بگیرد.

* دکلان رایس، ستاره وستهام یونایتد، پس از از دست دادن یک پنالتی حساس در بازی روز گذشته مقابل ناتینگهام فارست، از هواداران عذرخواهی کرد.

دیلی میرر:

* مدیر ورزشی آرسنال، ادو، در حال سوار شدن بر هواپیما برای پرواز به والنسیا دیده شده است. این درحالی است که گفته می‌شود توپچی‌ها برای جذب یرمی پینو آماده هستند.

* طبق گزارش‌ها، پیر امریک اوبامیانگ به صراحت اعلام کرده است که می‌خواهد تابستان امسال در بارسلونا بماند و به چلسی نخواهد رفت.

* مسئولان نقل و انتقالاتی باشگاه استون ویلا برای یافتن یک مدافع دیگر به دلیل ترس از غیبت خرید جدید دیگو کارلوس تا پایان سال آماده شده‌اند.

* ایلکای گوندوگان اکنون کاپیتان منچسترسیتی است و پس از جدایی فرناندینیو، جانشین این بازیکن برزیلی شد و کوین دی بروین به عنوان نفر دوم انتخاب شد.

* منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که در تابستان امسال به دنبال جذب ستاره برایتون، مویسس کایسدو هستند.

گاردین:

* جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، اصرار دارد که صحنه‌های آشفته خارج از ورزشگاه دو فرانس قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته باید به دقت بررسی شود.

دیلی میل:

* منچسترسیتی پس از انتقاد از سوی یک مؤسسه خیریه سرطان پوست به دلیل توئیتی که باشگاه قبل از شروع بازی منتشر کرد، تاکید کرد که کرم ضد آفتاب در ورزشگاه اتحاد در روز شنبه گذشته مقابل بورنموث، ممنوع نشده است.

* رافائل فن در فارت از رفتار بارسلونا با فرنکی دی یونگ انتقاد کرد و خواستار "مجازات" این باشگاه به خاطر اقدامات خود شد.

اتلتیک:

* سرمربی چلسی، توماس توخل، پس از حمله به آنتونی تیلور در جریان تساوی ۲-۲ شب گذشته مقابل تاتنهام، با خطر مجازات بیشتر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شد.

تایمز:

* چلسی پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی برای جذب آنتونی گوردون مهاجم اورتون را ارائه کرده زیرا قصد مالکیت جدید باشگاه لندنی گفته او یک سرمایه برای آینده است، اما تافی‌ها این پیشنهاد را رد کرده‌اند.

دیلی اکسپرس:

* برناردو سیلوا در حال برنامه‌ریزی برای دیدن خانه‌های بارسلونا در این هفته است. این درحالی است گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر احتمال ترک منچسترسیتی توسط او و رفتن به نیوکمپ وجود دارد.

* مایکل نایتون تأیید کرد که در حال "همکاری" با جیم رتکلیف است در حالی که به دنبال اخراج گلیزر مالک شیاطین سرخ از منچستریونایتد است.

سان اسکاتلند:

* ژاوی سایمونز، بازیکن فوق‌العاده PSV و هدف سابق نقل و انتقالاتی رنجرز، فکر می‌کند که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل ۱۲ مرد در ورزشگاه ایبروکس بازی خواهند کرد؛ چراکه فکر می‌کند هواداران این تیم فوق‌العاده هستند.

* گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، به تام راجیک، قهرمان سابق سلتیک هشدار داده که اگر به زودی با یک باشگاه جدید قرارداد امضا نکند، در خطر از دست دادن رؤیای حضور در جام جهانی است.

کد خبر 596581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.