وضعیت مطلوب تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه این کلان‌شهر ۲۴ ایستگاه آتش‌نشانی دارد، گفت: شهر قم نسبت به سایر کلان‌شهرها شرایط مطلوب‌تری از نظر تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تجهیزات دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی تجهیزات و ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اظهار کرد: شهر قم نسبت به سایر کلان‌شهرها شرایط مطلوب‌تری شرایط از نظر تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تجهیزات دارد.

وی با اشاره به ساخت ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی به‌صورت هم‌زمان در قم، افزود: یکی از اتفاقات خوبی که پس از سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قم اتفاق افتاد، اختصاص بودجه‌ای ویژه برای ساخت ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: در ساخت ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی از پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده‌شده است که هزینه ساخت هر ایستگاه در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه قم ۲۴ ایستگاه آتش‌نشانی دارد، گفت: این کلان‌شهر نسبت به جمعیت و مساحت در شرایط مطلوبی قرار دارد و تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی آن استاندارد است.

کد خبر 596573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.