پروژه کمربندی شرق قزوین تعطیل است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین از تعطیلی اجرای پروژه کمربندی شرق قزوین به خاطر حواشی غیرقانونی خبر داد و گفت: تاکنون برای تکمیل این پروژه پیگیری‌های زیادی انجام شده است، اما به دلیل کارشکنی و دخالت برخی از فعالان محیط زیست، متوقف شده است.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص متوقف شدن پروژه کمربندی شرق، اظهار کرد: این پروژه که مکمل رینگ کمربندی قزوین بود، در دومین دوره شورای اسلامی شهر ارائه شد و تا شورای پنجم سعی شد جهت کاهش بار ترافیکی شهر قزوین هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

وی تصریح کرد: تاکنون برای تکمیل پروژه کمربندی شرق پیگیری‌های زیادی انجام شده است، اما به دلیل کارشکنی و دخالت برخی از فعالان محیط زیست، پروژه متوقف شده است و هیچ اقدام عملی جهت تکمیل آن انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه کاهش ترافیک شهر با اجرای کمربندی شرق تا حدود زیادی مرتفع می‌شود و رضایت خاطر شهروندان را به همراه خواهد داشت، افزود: برخی از منتقدان از غیرقانونی بودن اجرای پروژه می‌گویند که در واقع درست نیست، زیرا تمام اقدامات از صفر تا صد با دستور مراجع بالادستی و طی مراحل قانونی انجام شده است؛ حفظ و حراست باغستان به عنوان میراث گران‌بهای شهر قزوین نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: برای تکمیل پروژه نیاز به اعتبارات زیاد داریم که در بودجه در نظر گرفته شده است، اما تحقق آن نیازمند جذب سرمایه‌گذار است و چنانچه کمربندی شرق تکمیل نشود، با انباشت سرمایه و هدررفت هزینه‌های هنگفت روبه‌رو خواهیم شد.

کد خبر 596560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.