افتتاح ۴۰ پروژه شهرداری قم در هفته دولت

شهردار قم گفت: در هفته دولت ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای تبلیغ اقدامات انجام شده است، اظهار کرد: مردم از ما جلوتر هستند و آثار پروژه‌ها را خواهند دید، به همین دلیل باید از اصل صداقت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را با صداقت به مردم معرفی کنیم.

شهردار قم با بیان اینکه باید از محتوای واحد برای ارائه گزارش به مردم استفاده کنیم، تصریح کرد: استفاده از وحدت همه‌جانبه در جامعه امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم به صورت ماهانه افتتاح پروژه‌های خود را دنبال کرده است، مطرح کرد: در هفته دولت نیز ۳۵ تا ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوع پسماند در پروژه‌های شهرداری قم بسیار حائز اهمیت است و در مواردی نیز به عنوان نخستین شهری هستیم که به این نکات توجه کرده‌ایم.

کد خبر 596551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.