۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
سهام‌داران تاکسیرانی آستارا

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا گفت: در سازمان حمل‌ونقل شهرداری آستارا ۴۰۰ تاکسی درون‌شهری وجود دارد که ۳۶۷ نفر از مالکان تاکسی، سهام‌دار این شرکت تاکسیرانی هستند.

بهزاد پیران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا سال ۱۳۶۰ تأسیس شده و تاکنون فعال خود را ادامه داده است، اظهار کرد: درحال‌حاضر شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا پنج عضو هیئت‌مدیره دارد و از ۴۰۰ دستگاه تاکسی ناوگان سازمان حمل‌ونقل عمومی این شهر ۳۶۷ نفر مالک تاکسی، سهام‌دار شرکت تعاونی تاکسیرانی هستند.

وی افزود: در سال‌های گذشته دولت تسهیلات خوبی ازجمله لوازم یدکی، قطعات خودرو و روغن از طریق اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور به رانندگان تاکسی اعطا می‌کرد، اما از ۱۵ سال پیش اعطای این تسهیلات متوقف شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۹ سبد کالا به ارزش سه میلیون ریال برای ۲۵۰ از رانندگان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده از سوی اتحادیه شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی استان گیلان به شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا اعطا و میان تاکسیرانان توزیع شده است.

پیران تصریح کرد: دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانی آستارا در خیابان شهید رستمیان و مرکز شهر قرار دارد و درحال‌حاضر به رانندگان تاکسی خدماتی مانند تعمیرات، تعویض روغن و نقاشی خودرو ارائه می‌شود، اما اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر قطعه زمین مناسبی را به منظور احداث دفتر و گاراژ به شرکت اعطا کند، رانندگان تاکسی با فروش دفتر و سرمایه‌گذاری می‌توانند دفتر شرکت تعاونی تاکسیرانی، مغازه‌های خدمات فنی ازجمله تعمیرگاه، صافکاری و باطری‌سازی اختصاصی شرکت را در این زمین احداث کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 596512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.