مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۳ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل زن صیغه‌ای در تهران، قتل دختر جوان تهرانی مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمر، پایان زورگیری از کارگران شهرداری، خودکشی یک زن متهم به جاسوسی برای ایران و قتل مادر ۷۵ ساله در تهران را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ به شرح ذیل است:

فرمانده پلیس دزفول از مجروح و زمین‌گیرشدن دو سارق مسلح و زورگیر، به ضرب گلوله پلیس با مجموع ۱۶ فقره کشف در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: در پی گزارشی در خصوص دخالت فردی در امور درمانی بدون مجوز در شهرستان خمینی‌شهر این محل پلمب و دستگاه‌های موجود در آن به ظن قاچاق توقیف شدند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: صبح امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی ون در میدان بهمن یک کشته در پی داشت.

بیشتر بخوانید

مرد جوان که به خاطر جلب رضایت همسر اولش در یک سناریوی عجیب همسر موقت خود را به قتل رسانده بود به قصاص، پرداخت دیه و شلاق محکوم شد.

بیشتر بخوانید

مرد نظافت‌چی با انگیزه سرقت طلا، دختری را مقابل چشمان پدر مبتلا به آلزایمرش کشت.

بیشتر بخوانید

به دنبال وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه کارگران اتباع شهرداری سیزده آبان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

زن اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید

در پی قتل محیط‌بان برومند نجفی توسط پدر مقتول در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه، برخی کارشناسان معتقدند آنچه می‌توانست با تدبیر در آرامش حل شود، در هیاهوی خشونت کلامی، قضاوت‌های یک‌سویه و برخی دخالت‌های نابه‌جا در فضای مجازی به فاجعه‌ای تلخ ختم شد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به پرونده قتل پیرزن ۷۵ ساله در خانه‌اش واقع در خیابان طوس تهران، در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و برای رسیدگی به موضوع در محل جنایت حاضر شدند. مشاهدات نخستین نشان می‌داد که مقتول با اصابت بیش از ۳۰ ضربه چاقو به صورت و گردن از پا در آمده است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 596483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.