تیم‌ملی هندبال مردان ایران با وجود شایستگی به مدال برنز رسید

ملی‌پوشان هندبال مردان ایران با شکست‌دادن عربستان در رده‌بندی مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال برنز رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه دهمین روز از پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، تیم‌ملی هندبال مردان ایران پس از شکست پر حرف‌وحدیث در مرحله نیمه‌نهایی، با از پیش‌رو برداشتن عربستان، ضمن گرفتن انتقام رقابت‌های قهرمانی آسیا، مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را به‌نام خود ثبت کرد.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۱۰ بر ۹ نیمه نخست را به پایان برساند و با ارائه یک بازی خوب در نیمه دوم در پایان ۶۰ دقیقه مصاف با عربستان با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ پیروز این دیدار باشند و عنوان سوم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کنند.

تیم‌ملی هندبال کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ بازی را به قطر واگذار کرده بود آن‌هم درحالی‌که گل بیست‌وچهارم ایران توسط داور پذیرفته نشد.

محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق‌زاده، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی، سلامان بربط، احسان ابویی ترکیب تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را تشکیل می‌داد.

وسلین وویوویچ (سرمربی)، سید رضا مهدوی (سرپرست)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح‌پور (پزشکیار) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر 596425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.