سازماندهی منظم جلسات شورا

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به سازماندهی منظم جلسات شورا گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که کم‌ترین جلسات را در پیک مصرف برق داشته باشیم و جلسات کمیته لوایح نیز در روز و ساعت مشخص برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن پرآور امروز_ یکشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در یکصد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر دزفول اظهار کرد: با حضور فعال همکاری سایر دستگاه‌ها مراسم عزاداری دهه اول محرم پس از دو سال به طرز شایسته و با حضور پرشور مردم برگزار شد؛ در طی فرایند برگزاری مراسم در این دهه تلاش‌های زیادی صورت گرفت و مراسم باشکوهی به طور منظم برگزار شد.

وی افزود: پس از پایان مراسم روز عاشورا طی بازدیدی که از مسیر طی شده در مراسم صورت گرفت، نظافت و تمیزی مسیر قابل مشاهده بود و برای این کار سر تعظیم در مقابل شهروندان فرود می‌آوریم و از کارکنان شهرداری دزفول، انجمن‌های مردم نهاد و سایر کسانی که در نظافت این مسیر نقش داشتند، قدردانی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار، ادامه داد: امسال روز عاشورای مصادف شده بود با روز خبرنگار، اگر بخواهیم شغلی را انتخاب کنیم که سختی، کمبود، فشار روحی و هیجان‌آور باشد، همگی در شغل خبرنگاری قابل مشاهده هستند، خبرنگاری شغل بسیار پر استرسی است، چرا که باید در سخت‌ترین شرایط حضور داشته باشد و اخبار را منعکس کند با این حال جایگاه مناسبی از لحاظ از لحاظ حقوق و بیمه ندارند.

وی تاکید کرد: بیست‌وسوم مرداد ماه سال روز آغاز جنگ ۳۳ روز اسرائیل علیه حزب‌الله بود که با مقاومت جانانه در مقابل آنها با عزم و اراده ایستادند و به جهان اسلام عزت دادند،

پرآور توضیح داد: با توجه به گذشت یک سال از عمر شورای ششم لازم است مجدد احکام یک ساله افراد در کمیسیون‌ها مجدد صادر شود و زمان‌بندی جلسات کمیسیون‌ها تا پایان شهریور به گونه‌ای باشد که در ساعت پیک مصرف کمترین جلسات با داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در جلسات تخصصی کمیسیون‌ها نیازمند دعوت از افراد و کارشناسان هستیم دستور این جلسات حداقل باید ۲۴ ساعت قبل آماده شده باشد تا بتوانیم متناسب با آن دستورات از افراد دعوت داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: در کمیته لوایح چهار نفر عضو هستند باید برای جلسات این کمیته یک روز و ساعت مشخص تعیین و به شهرداری اعلام شود تا به صورت منظم لوایح دریافت و وقفه‌ای درد آنها ایجاد نشود.

کد خبر 596424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.