ساماندهی فروشندگان بازار بزرگ قزوین

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری قسمتی از سه شنبه بازار را به فروشندگان لوازم دست دوم اختصاص داده است و با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی بازدید مداوم و دوره‌ای جهت حفظ سلامت و امنیت شهروندان را در برنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، اصغر الهیاری اظهار کرد: برخی از فروشندگان لوازم دست دوم در ایام تعطیل و روزهای جمعه در انتهای راسته میوه فروشان بازار اقدام به خرید و فروش لوازم دست دوم می‌کردند که با همکاری کارکنان نیروی انتظامی ساماندهی شدند.

وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری قسمتی از سه شنبه بازار را به فروشندگان لوازم دست دوم اختصاص داده است و با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی بازدید مداوم و دوره‌ای جهت حفظ سلامت و امنیت شهروندان را در برنامه کاری خود دارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین با بیان اینکه این شغل از گذشته وجود داشته و امکان حذف کامل آن به صورت کامل وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جهت ساماندهی فروشندگان لوازم دست دوم علاوه بر بازدیدهای ادواری، کسبه این صنف پیش از آغاز فعالیت به مرکز انتظامی معرفی می‌شوند و پس از تأیید انتظامی و گذراندن دوره آموزش بهداشت اجازه فعالیت دریافت می‌کنند.

کد خبر 596389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.