افت ۰.۵ درصدی بیت کوین

بازار رمزارزها امروز کمی روند اصلاحی در پیش گرفت و بیت کوین با افت ۰.۵ درصدی به محدوده ۲۴ هزار و ۶۲۳ دلار رسید، پیش بینی می‌شود بیت کوین بتواند تا محدوده ۲۶ هزار دلار یعنی سقف کانال صعودی خود حرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز کمی روند اصلاحی در پیش گرفت و بیت کوین با افت ۰.۵ درصدی به محدوده ۲۴ هزار و ۶۲۳ دلار رسید، نتیجه تحلیل تکنیکال بیت کوین تفاوتی نکرده است و همچنان پیش بینی می‌کنیم این رمزارز بتواند تا محدوده ۲۶ هزار دلار یعنی سقف کانال صعودی خود حرکت کند، از اتفاقات مهم دیگر امروز از دست رفتن سطح حمایتی دو هزار دلار اتریوم بود که مجدد مسیر حرکتی این رمزارز را با دشواری‌هایی روبرو خواهد کرد، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای به ترتیب امروز به یک هزار ۱۰۰ و ۵۷ میلیارد دلار رسید، دامیننس بیت کوین در محدوده ۴۰.۶۵ قرار گرفت و شاخص ترس و طمع سطح ۴۷ واحد را به خود گرفت که نشان از وجود ترس اندک در بازار است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۴ هزار و ۶۲۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۹۹۰ دلار

تغییرات: رشد ۶.۲۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۲۹ دلار و ۱۸ سنت

تغییرات: رشد ۰.۰۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۲۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۸۶ دلار

تغییرات: رشد ۴.۵۱ درصدی

سولانا (SOL): ۴۷ دلار و ۳۷ سنت

تغییرات: افت ۰.۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۷۷ دلار

تغییرات: رشد ۴.۵۱ درصدی

پالیگان (polygon): ۱.۰۱ دلار

تغییرات: رشد ۳.۲۴ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: افت ۱.۱۷ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۷۰۴ دلار

تغییرات: افت ۰.۷۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۹ دلار و ۴۳ سنت

تغییرات: افت ۱.۴۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

افت ۰.۵ درصدی بیت کوین

حمایت: ۲۴ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۶ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی.

پیش بینی: به نظر می‌رسد که بیت کوین درحال پولبک به سطح ۲۴ هزار دلار است، تا زمانی که بالای این سطح قرار دارد برآورد می‌کنیم که بتواند تا محدوده ۲۶ هزار دلار حرکت داشته باشد، در صورتی که به هر نحوی این محدوده از دست رود تحلیل نقض خواهد شد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

افت ۰.۵ درصدی بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

افت ۰.۵ درصدی بیت کوین

شاخص ترس و طمع

افت ۰.۵ درصدی بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

مایکل سیلور: بیت کوین به‌مرور زمان اعتبار طلا را از بین می‌برد

مایکل سیلور، مدیرعامل سابق مایکرواستراتژی، در مصاحبه‌ای با «استنس‌بری ریسرچ» در ۱۳ اوت (۲۲ مرداد)، گفته است که احتمالاً طلا به‌دلیل رشد بیت کوین به‌مرور زمان اعتبار خود را از دست خواهد داد. با این حال، او اذعان کرده است که مسیر بیت کوین برای جایگزین‌شدن به‌جای طلا، فرازونشیب بسیاری خواهد داشت. جالب اینکه، سیلور فکر می‌کند شانس بیت کوین برای پذیرش به‌عنوان پول رایج توسط حوزه‌های قضائی مختلف (کشورها) از طلا بیشتر است.

کوین بیس: پالیگان و دیگر راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دو، تهدیدی برای قیمت اتریوم است

صرافی کوین بیس در گزارش منتشرشده خود می‌گوید که راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دو می‌توانند به‌طور بالقوه‌ای باعث کاهش بازدهی سهام‌گذاری اتریوم شوند و بر قیمت آن تأثیر منفی بگذارند. طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی «توکن ترمینال» طی ۱۲ ماه گذشته، شبکه اتریوم در مجموع ۹.۹۷۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده، در حالی که مجموع درآمد آربیتروم، پالیگان و آپتیمیزم حدود ۷۸ میلیون دلار بوده است. با این حال، کوین بیس می‌گوید که راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری در بلندمدت می‌توانند به نفع اتریوم باشند، زیرا فعالیت شبکه را افزایش می‌دهند.

گزارش‌های غیررسمی نشان می‌دهند که پروتکل دیفای آکالا هک شده است

طبق اخبار منتشرشده در توئیتر، به نظر می‌رسد که پروتکل دیفای «آکالا» به دلیل وجود یک ایراد فنی در استخر «iBTC/AUSD» هک شده است. در همین راستا، اکانت رسمی شبکه آکالا در حساب توییتری خود اعلام کرد: «ما متوجه وجود مشکلی در پیکربندی پروتکل هونزون (Honzon) شده‌ایم که روی توکن aUSD تأثیر می‌گذارد. در حال بررسی موضوع، کاهش مشکل و تصویب یک رأی فوری برای توقف عملیات در آکالا هستیم. پس از عادی‌شدن عملکرد شبکه، دوباره گزارش خواهیم داد.»

ارزش بازار کاردانو از ریپل پیشی گرفت؛ صعود کاردانو به رتبه ششم جدول

رشد قیمتی اخیر کاردانو منجر به صعود آن در جدول ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شده است. کاردانو چند روز پیش جایگاه هفتم خود در جدول ارزهای دیجیتال برتر را از دست داد و پایین‌تر از بایننس یواس‌دی (BUSD) قرار گرفت. اما پس از رشد قیمتی اخیر، ارزش بازار کاردانو از جایگاه قبلی خود نیز فراتر رفت و با پیشی‌گرفتن از ریپل، به رتبه ششم جدول صعود کرد. در زمان تدوین این خبر، قیمت کاردانو به بالای ۰.۵۸ دلار رسیده است.

یونی‌سواپ، آوی و چند پروتکل غیرمتمرکز دیگر آدرس‌هایی که با تورنادو کش تعامل داشته‌اند را ممنوع می‌کنند

چندین پروتکل و اپلیکیشن غیرمتمرکز در شبکه اتریوم، به‌دنبال آن هستند که دسترسی آدرس‌هایی که با تورنادو کش (Tornado Cash) در تعامل بوده‌اند را به پلتفرم خود ممنوع کنند. به گزارش کریپتو اسلیت، پروتکل‌های غیرمتمرکز اواسیس (Oasis)، رن (Ren)، یونی‌سواپ (Uniswap)، آوی (Aave) و بالانسر (Balancer) کیف پول‌هایی که با تورنادو کش تعامل داشته‌اند را با کمک سیستم غربال آدرس تی‌آرام لبر (TRM Labs) ممنوع می‌کنند. تی‌آرام لبز یک مجموعه داده متمرکز ایجاد کرده که در آن، آدرس کاربرانی که با تورنادو کش ارتباط داشته‌اند، به‌عنوان آدرس تحریم شده برچسب‌گذاری می‌شوند؛ بنابراین، استفاده این آدرس‌ها از پلتفرم‌هایی که از واسط برنامه‌نویسی تی‌آرام لبز استفاده می‌کنند، ممنوع می‌شود.

گفتنی است که در این گزارش، کریپتو اسلیت ضمن ارجاع به دیدگاه ناظران، فعالان و تحلیلگران ارزهای دیجیتال، گفته است که چنین اقدامی می‌تواند یک حمله به تمرکززدایی باشد و آن را در خطر قرار دهد.

برت هریسون: زمستان ارزهای دیجیتال ممکن است به‌زودی به پایان برسد

برت هریسون، رئیس بازوی آمریکایی صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX.US) معتقد است که زمستان ارزهای دیجیتال ممکن است به‌زودی به پایان برسد. هریسون در مصاحبه با بلومبرگ در پاسخ به سوالی درباره صندوق سرمایه‌گذاری نهادی بیت کوین مشترک کوین بیس و بلک‌راک، به تأثیر گسترده تقاضای نهادی برای دارایی‌های ارزهای دیجیتال اشاره کرد و مدعی شد که ایجاد این صندوق نشان‌دهنده آغاز آب شدن یخ زمستان ارزهای دیجیتال است.

او مدعی که اکنون زمان ساختن است؛ تا زمانی که سرمایه‌گذاران دوباره به تجارت ارزهای دیجیتال مبادرت می‌کنند، ابزار و سرمایه لازم را در اختیار داشته باشیم. هریسون همچنین درباره رشد مجدد بهای ارزهای دیجیتال گفت که به نظر می‌رسد ترکیبی از افزایش قیمت‌ها و احساسات مثبت در بازار، این روایت که زمستان ارزهای دیجیتال رو به پایان است، کمک می‌کند.

شیبا اینو در صرافی تازه تأسیس بلوبیت فهرست شد

بر اساس توییت شانون بری، سیاست‌مدار و نامزد انتخابات آتی مجلس سنای آمریکا از حزب لیبرتارین، صرافی تازه تأسیس بلوبیت آی‌او (BlueBit‌.‌io) مستقر در کشور کوچک جزیره‌ای سنت وینسنت و گرنادین‌ها (St Vincent and Grenadines) میم کوین شیبا اینو را در پلتفرم خود فهرست کرده است.

شانون بری در توییتی انتقادی نسبت به برخی پلتفرم‌ها و صرافی‌های ارزهای دیجیتال این خبر را اعلام کرد و نوشت: «تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی از سوی این پلتفرم اعلام نشده است. با این حال، در روز ۷ آگوست (۱۶ مرداد) صرافی بلوبیت در توییتی از مشتریانش درباره علاقه آنها به عرضه شیبا اینو پرسید. برخلاف صرافی‌هایی که مدت‌ها پیش راه‌اندازی شده‌اند، به نظر می‌رسد صرافی‌های تازه تأسیس مانند بلوبیت در افزودن کوین‌های مُد روز مانند شیبا اینو به فهرست معاملاتی خود سریع هستند.»

نقشه بازار

افت ۰.۵ درصدی بیت کوین

کد خبر 596379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.