برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی «عبدالله»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی «عبدالله» به مناسبت بازگشت پیکر مطهر سردار شهید حاج‌عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم و مدیرکل اسبق بنیاد استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ابراهیم بیانی با اشاره به نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان «عبدالله» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های دل‌نوشته، شعر، عکاسی و نقاشی برگزار شده و علاقه‌مندان در تمام رده‌های سنی می‌توانند در آن شرکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم مردم آزاد است و علاقه‌مندان تا سی‌ام مردادماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت «نوید شاهد» نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

همچنین سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز گفت: در بخش نقاشی این جشنواره، جوایز ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش دل‌نوشته و شعر با موضوع سردار شهید عبدالله اسکندری برگزار می‌شود، افزود: آثار ارسالی در این بخش باید تایپ شده و به صورت فایل ورد WORD یا پی‌دی‌اف و ترجیحاً با قلم B Nazanin سایز ۱۴ باشد.

محمدی اضافه کرد: بخش عکاسی با موضوع استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج‌عبدالله اسکندری و بخش نقاشی نیز در قالب رنگ روغن، آبرنگ، مداد رنگی و سیاه قلم برگزار شده است.

کد خبر 596346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.