اعطای بسته حمایتی و تسهیل شرایط مجوز سرویس مدارس در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای رانندگان سرویس مدارس، گفت: رانندگان پس دریافت مجوز سرویس مدارس می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، محمد پرورش اظهار کرد: با توجه به اعلام وزارت آموزش‌وپرورش مبنی بر بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری، سازمان تاکسیرانی شرایط مطلوبی را برای رانندگان سرویس مدارس ایجاد کرده است تا افراد با شرایط متفاوت امکان دریافت مجوز سرویس مدارس را داشته باشند.

وی از تلاش برای تسهیل و تسریع روند دریافت و تمدید مجوز سرویس‌های مدارس خبر داد و گفت: ثبت‌نام خودروهای شخصی برای دوگانه‌سوز کردن، اعطای وام تعویض مخازن سی‌ان‌جی، بخشودگی جرایم سنوات گذشته رانندگان، بخشودگی جرایم پروانه شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی، تمدید استعلام‌های مورد نیاز برای افرادی که در گذشته مجوز داشته‌اند، کاهش استعلام‌ها برای افراد جدیدالورود و امکان استفاده از خدمات بیش از ۶۰ مرکز رفاهی و تفریحی، قسمتی از بسته حمایتی این سازمان برای رانندگان سرویس مدارس است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: برای معاینه فنی خودروهای سرویس مدارس در سال‌های گذشته سختگیری‌هایی در تراز خودروهای عمومی انجام می‌شد که در راستای حمایت از رانندگان سرویس مدارس این شرایط تعدیل شده است و معاینه فنی این خودروها همچون خودروهای شخصی اعمال می‌شود.

وی از دیگر محاسن طرح سازمان تاکسیرانی برای سرویس‌های مدارس را صدور مجوز تردد در محدوده زوج و فرد شهر برای رانندگان سرویس دانست و تصریح کرد: رانندگان پس از دریافت مجوز سرویس مدارس می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند که برای ثبت‌نام اولیه در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر باید کد رایگان *۶۶۵۵*۴۰۱۴۰۱# را شماره‌گیری کنند.

پرورش تأکید کرد: سرویس مدارس در ۹ ماهه سال تحصیلی می‌تواند از ترددهای اضافی جلوگیری کند و باعث کاهش ترافیک، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوای شهر شود، از سوی دیگر نقش مهمی در اقتصاد خانواده و کسب درآمد بیشتر ایفا می‌کند، زیرا رانندگان می‌توانند با کمترین زمان درآمد قابل توجهی کسب کنند.

کد خبر 596308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.