رفع کمبودهای تهران با اقدامات جهادی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در یک سال گذشته تلاش بسیاری شد تا با کار جهادی عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم و به نوعی با این رویکرد به خواست شهروندان که این کمبودها را دیده بودند و پای صندوق.های رای به دنبال رفع این کمبودها آمدند، جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ یک‌شنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در سال روز آغاز به کار شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم مدیریت شهری باید یادآور شد که این شورا با شعارهای اصیل انقلاب اسلامی توانست از شهروندان تهران، ری و تجریش رأی بگیرد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته تلاش بسیاری شد تا با کار جهادی عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم و به نوعی با این رویکرد به خواست شهروندان که این کمبودها را دیده بودند و پای صندوق‌های رأی به دنبال رفع این کمبودها آمدند، جامه عمل بپوشانیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با آغاز سال دوم شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم باید کارنامه خود را مرور کنیم و علاوه‌بر تقویت اتفاقات خوبی که در یک سال گذشته رخ داده نقاطی که دارای کاستی بوده است و نیاز به تلاش بیشتری دارند را مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید در این سال بر هم‌دلی‌ها و وحدت در مدیریت شهری بیفزایم، اضافه کرد: با هم‌دلی و وفاق می‌توان وظایف خود را به درستی انجام داد و خدمت صادقانه را به شهروندان ارائه کرد، به سهم خود از هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر در سال اول تشکر می‌کنم، علی‌رغم اینکه می‌دانیم، اما برخی از موارد را باید تذکر داد و یادآوری کرد تا فراموش نشوند. خدا را شاکریم که در این شورا در خدمت شخصیت ارزشمندی همچون مهدی چمران به عنوان مجاهدی خستگی‌ناپذیر و یک فرد انقلابی و دانشگاهی هستیم.

کد خبر 596306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.