ایمن‌سازی رودخانه‌های پرخطر نوشهر

شهردار نوشهر گفت: لایروبی رودخانه‌های شهر تا قبل از آغاز فصل بارش‌ها و اتمام آن به نحو اصولی با نظارت مسئولان شهری، ضرورت دارد.

عباس همپا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه احداث دیواره حفاظتی در خیابان نیما یوشیج و جداره گندآبرود با اعتباری بالغ بر یک‌صد میلیارد ریال هم اکنون در حال اجرا است و دیواره‌سازی رودخانه گندآبرود هفته آینده با نظارت واحد عمران شهرداری نوشهر، توسط پیمانکار آغاز و اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت پیوسته واحد عمران و اهتمام مضاعف پیمانکار جهت اتمام به موقع پروژه تا قبل از فصل بارش‌ها، افزود: ادامه لایروبی رودخانه‌های شهر تا قبل از آغاز فصل بارش‌ها و اتمام آن به نحو اصولی با نظارت مسئولان شهری، ضرورت دارد.

شهردار نوشهر، اسفنجی بودن خاک حوضه آبریز شهرستان نوشهر و اشباع آن در بازه زمانی ۱۴ ساعت را بزرگ‌ترین زنگ هشدار دانست و خاطرنشان کرد: لایروبی زودتر از موعد و اصولی تمام رودخانه‌ها، پاکسازی انهار و کانال‌ها به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی، پیشگیری از بروز هرگونه حادثه و تسهیل در کشش صحیح آب‌های سطحی ضرورت دارد.

همپا از مالکان همجوار انهار و کانال‌ها درخواست کرد به اعتبار حق ارتفاق انهار در امر پاکسازی و تسهیل در عبور ادوات و وسایل همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، نوشهر یکی از شهرهای مهم غرب استان مازندران ایران است.

کد خبر 596279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.