شهرداری کرج هنرمندان را تکریم کند

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ضعف شهرداری در ترویج فرهنگ هنری، گفت: این نهاد هنر تکریم از هنرمندان را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی روز _یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در بازدید از اولین نمایشگاه نقاشان طبیعت‌گرای استان البرز که از بیست‌ویکم مرداد ماه آغاز به کار کرده و تا بیست‌وششم همان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: فارغ از نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری در دوره ششم، شهرداری در تمرین و حمایت از هنرمندان ضعیف عمل کرده است و این موضوع جای تأسف دارد.

وی در خصوص اقداماتی که در زمینه هنری باید انجام می‌شد و مغفول مانده است، تاکید کرد: ایجاد چند گالری برای هنرمندان از جمله این اقدامات بود و این در حالی است که شهرداری در تکمیل گالری میلاد هم موفق عمل نکرده است.

عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: علیرغم پیگیری‌های شورای شهر، تلاشی در این خصوص از سوی شهردار سابق و سرپرست فعلی مشاهده نشد که این یعنی اهمیت موضوع در دایره توجه این افراد نبوده است.

وی با اشاره به نقش شهرداری در ترویج فرهنگ هنر و نهادینه کردن آن میان شهروندان، گفت: به نظر می‌رسد شهرداری در این زمینه نیز نیاز به فعالیت را احساس نمی‌کند.

رحیمی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی، سهم هنر در سبد اقتصادی بسیاری از خانوارها، وظیفه و نقش شهرداری‌ها در کاهش هزینه و رایگان کردن زیرساخت‌های مورد نیاز فعالیت‌های هنری بیش از پیش ضرورت دارد و امید است مدیران با هنر آشتی کرده و توجه به هنر و تکریم از هنرمندان را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

کد خبر 596221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.