نصب ۳۰ کارت‌خوان جدید در تاکسی‌های قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح تجهیز تاکسی‌های خطوط این شهر به دستگاه کارت‌خوان، گفت: در مرحله دوم تعداد ۳۰ دستگاه کارت‌خوان روی تاکسی‌های خطوط میدان جانبازان به پردیسان و گلزار شهدا نصب‌ شده است و رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت‌های نقدی در تاکسی‌ها، اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران، طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی‌ها با نصب کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های خطوط در شهر قم آغاز شد و در حال اجرا است.

وی دومین مسیر حذف پرداخت کرایه نقدی را تاکسی‌های خطوط میدان جانبازان به مقصد پردیسان و گلزار شهدا اعلام کرد و افزود: تعداد ۳۰ دستگاه کارت‌خوان روی تاکسی‌های این خط نصب و اطلاع‌رسانی لازم در ایستگاه‌های تجمعی و داخل تاکسی‌ها انجام شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: اجرای این طرح به‌عنوان فاز دوم در خطوط میدان جانبازان اجرا شده است و سپس در سایر خطوط و دیگر تاکسی‌ها اعم از گردشی و بی‌سیم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر دریافت کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای اسلامی شهر، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های کارت‌خوان در معرض دید مسافران قرار دارد و رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

نیک اضافه کرد: بازرسان و ناظران در خطوط حضور دارند، لذا شهروندان می‌توانند شکایات و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ اداره بازرسی و نظارت تاکسیرانی مطرح کنند.

کد خبر 596219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.