گلایه شهروندان از بی‌توجهی به آزادسازی خیابان مصلی+ پاسخ شهردار

شهروندان بوئین‌میاندشت نسبت به روند آزادسازی خیابان مصلی و بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به اصلاح این نقطه حادثه‌خیز، معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتهای بلوار مصلی منتهی به محله میاندشت، روبه‌روی بلوار خانه‌هایی وجود دارد که موجب بسته شدن بلوار و بازگشایی مسیر فرعی از سمت چپ می‌شود که بسیار حادثه‌خیز است و نیاز به آزادسازی دارد. سرازیری کنار جاده فرعی نیز موجب شده تا این مسیر بیش از پیش حادثه‌خیز باشد. شهرداری و شورای شهر در ادوار گذشته وعده آزادسازی دادند، اما اقدامی انجام نشد.

بلوار مصلی پرترددترین نقطه شهر است. در نقطه مقابل این بلوار واحدهای مسکونی وجود دارد و لازم است شهرداری نسبت به آزادسازی این مسیر پرتردد اقدام کند. با شروع فصل زمستان و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه حادثه‌خیز بودن این نقطه از شهر بیشتر می‌شود و مسئولان نباید نسبت به ایمن‌سازی این بلوار بی تفاوت باشند.

نقاط حادثه‌خیز و نقاطی که دارای گره‌های ترافیکی هستند نیازمند شناسایی و اعلام به شهرداری هستند، اما ظاهراً رفع این نقطه از اولویت‌های شهرداری نیست. آنچه مسلم بوده این است که شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در این خصوص دستگاه‌های مربوطه باید با هم‌افزایی و تعامل ورود پیدا کنند.

عده‌ای از شهروندان بوئین‌میاندشت در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان هستند. شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

آزادسازی مسیر در طرح‌های شهری تعریف نشده است

سیداحمد عبدالهی، شهردار بوئین‌میاندشت در این خصوص به خبرنگار ایمنا، می‌گوید: این خیابان در طرح جامع شهر تعریف نشده است و آزادسازی آن در دستور کار شهرداری قرار ندارد.
وی با بیان اینکه در طرح تفصیلی این مسیر بن‌بست محسوب می‌شود، افزود: مسیر فرعی کوره راهی در کنار قنات‌ها است که شهروندان برای رفت و آمد از آن استفاده می‌کنند، این مسیر خطرساز بوده و لازم است مسدود شود.
شهردار بوئین‌میاندشت خاطرنشان کرد: در صورت توسعه شهر، این موضوع باید در طرح تفصیلی دیده شود تا تملک این سه واحد در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

کد خبر 596123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.